اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

عکس نفسم در سایت نینی بافت:-)

1393/3/14 0:33
نویسنده : مامان فیروزه
1,222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عروسکم به یکییدونم به حاصل یه عشق بزرگ...نفسم نی نی بافت عکستو توی لیست فرشته کوچولوهاش قرار داده اونم نه یک عکس بلکه دو تا از بس مانکن جذابی هستی شما اما بگم از حالت که خدارو شکر خیلی خوبی الانم با بابایی بعد یه چند روز بیماری رفتیم بیرون گشتیم بعدشم یه پیتزای حسابی نوش جان کردیم البته شما لالا کرده بودی خخخخخخ بهتر آخه چیز خوبی نیست برات خخخخ                                                  دخمره مانکن توی سایت نینی بافت                          

 الیسا

 

 بوسسسسسسسسسسسس......

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مريم
17 خرداد 93 9:55
سلام فيروزه خوبي پس از سالها اومدين خوشگل من چطوره
مامان فیروزه
پاسخ
سلام دوستم دوست داریم زود به زود آپ شیم اما بچه داری نمیذاره خواهر
سوگندجونی
17 خرداد 93 17:25
سلام اینترنتم خراب شد میخواستم بیام خونتون اما مامانم تنبیم کرددلم برات تنگ شده پری من مانکن من چیبگم آخه ببخشید منو اما نیشه الیسارو بیارید پیشم یه خواهش دیگه از مانکنم موظبت کن دوستون دارم دختر خاله گلم یه خیلی بوس واسه الیسا ودختر خاله گلم آخه تو نیم وجبی عکستو گذاشتن تو سایت ها که مردم ببینن چی بشهنووووووووووووووووووووووووووش جونتون ولی کارتون بد بود براچی به مانکن من ندادیدپیتزا هارو تنهایی میخورید
مامان فیروزه
پاسخ
سلام جوجو مامانتو دیدم حالشو میگیرم که نمیذاره بیای پیشمممممم