اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

لحظه های عاشقی با تو***

1393/3/1 3:50
نویسنده : مامان فیروزه
2,031 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم  من اومدم با چند تا عکس به روایت تصویر

اینجا اومدیم خونه ی مامان جون این پیراهن گل گلی تو تنت کردم  تا ازشون دل ببری که حسابی دل بردی

الیسا

 

 

 

                                                                                                                                                                                   الیسا

 

 الیسا

 

اینم یه روز قبل بازم خونه ی مامان جونه دخمر هشت ماهه ی من تازه یادش افتاده پا بخورهخنثی

 

 الیسا

 

مادر فدای خنده های  شیطنت آمیزت بوسسسسسنیشخند

 

الیسا

 

 ببین چه بامزه دراز کشیدی داری tv تماشا میکنی

 

الیسا

 

الیسا

اینجام خونه ی مامان جون تازه برده بودمت حموم

الیسا

 اینجام روز  پدر بود  بابایی رو مهمون کرده بودم رستوران گل گندم طبق معمول بیرون توی آلاچیق نشستیم تا روی زمین باشم و شمارو بخوابونم تا دلی از غذا در بیارم شرمندهخوشمزهخوشمزه

 

الیسا

این عکسم مربوط به دیشبه که شام مهمون بودیم خونه ی مادر شوهر فاطمه جون دختر دایی بنده کلی صفا کردیم  این لباس راحتی هم که تنته مادر شوهر فاطمه جون زحمتشو کشیده برات خریده از بس دوست دارن ما رو شرمنده میکنن

الیسا

 

 توی حیاطشون مشغولین با بابایی برای آماده کردن آتیش واسه کباب خورونخوشمزه

 

الیسا

و اما امشب که رفتیم دیدن النا جونی

شما و النا در حال بازی

الیسا

دوست دارم عشقم 

پسندها (2)

نظرات (7)

سوگندجونی
1 خرداد 93 9:11
واییییی عشقم عاشقتم که از همه دل میبری
مامان فیروزه
پاسخ
ممنونم سوگند جونی بوووووووووووس
مريم
1 خرداد 93 10:03
عزيزم خيلي خوش ميگذره پست قبلي هم فرستادم عكسا باز نمي شن خانوم مدير
مامان فیروزه
پاسخ
سلام جیگر نمیدونم چرا واسه شما باز نکرد نظر قبلی تو اشتباهی به جای تایید پاک کردم منو ببخش واسه بقیه باز شده امیدوارم زود تر باز کنه
مريم
1 خرداد 93 14:06
فيروزه جون عكس هاي تازه را ديدم ولي اون قبلي هارو ميگم برو ببين فقط عكس هاي تازه باز ميكنه قربونت دوست عزيز
مامان فیروزه
پاسخ
واسه من باز میکنه جیگرم.از بقیه هم پرسیدم میگن باز کرده میفرستم به جی میلت
مامان سميه
3 خرداد 93 14:02
هزار ماشا اله دخملت خیلی ملوسه مامانی
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون عزیز دلممممممممم
مريم
4 خرداد 93 12:44
سلام فيروزه جوني نيستين دلمون برات تنگيده بووووووووووووووووووووووووس از عشقم چه خبر
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم امروز یه پست میذارم دل ما هم تنگه برات بووووووس
سوگندجونی
4 خرداد 93 16:04
عشق کوچولو چه خبر آخه به مامانت بگو یه پست بذاره کلافه شدم
سوگندجونی
4 خرداد 93 18:58
کجایی دلم انقر شده*
مامان فیروزه
پاسخ
بوووووس