اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

دخترکم مریض شده

1393/3/12 14:39
نویسنده : مامان فیروزه
835 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمر نازم یکی یدونه ی خونمون دو روزه تب کرده و همه  کلی ناراحتیم برات عزیزم از شنبه صبح تب کردی بردمت پیش دکترت اونم گفت تبت خیلی شدیده باید حتما آمپول بزنی منم چون تنها رفتم کلی غصم گرفت اما خدا رو شکر اونقدرا هم که فکر میکردم اذیت نشدی اولین آمپولتو تو ی سن هشت ماه و بیست و هفت روزگی زدی عشق کوچولو البته به باسن خخخخخ الانم که دو شنبه هستش تبت کاملا بند اومده اما یه غصه ی دیگه به دل مامی گذاشتی اونم افت فشارته البته به تشخیص خودمونه از بس دکتر به دلیل تب شدید دوز داروتو زیاد کرده از دیشب تا حالا انگاری گذاشتیمت توی یخچال سرده سردی منم دیگه داروهاتو قطع کردم خیلی غصه دارم لطفا زودی خوب شو در حال حاضر فقط یه کوچولو بی حالی اما همونم نمیخواااااااام الانم اومدم خونه رو مرتب کردم واسه بابایی غذا درست کردم شما هم پیش مامان زهرایی فکر کنم دو ساعتی میشه ندیدمت گفت میخوام یه کم به الیسا برسم آخه بی نهایت لاغر شدی صورتت که کلا آب شده شدی عین جوجه استخونات زده بیرون بمیرم برات انقده بهت میرسم که مثل روز اول شی این چند روز داغونت کرد بابا رمضونم برات تخم مرغ شکوند تا اگه چشم خوردی خوب بشی لعنت به چشم زخم هر چند گاهی از روی محبت همه چشم میخورن من که بدجوری اعتقاد دارم بهش وقتی پیامبرمون این همه توصیه کرده پس نمیشه دروغ باشه زودی خوب شو گلکم من الیسای قبلی مو میخوام بووووووس                                                                        

پسندها (3)

نظرات (7)

مريم
13 خرداد 93 0:12
عزيزم بر چشم زخم لعنت هيچ وقت مريضي تو نبينم ايشالله خوب ميشي نفسم خاله[
مامان فیروزه
پاسخ
مررررررررسی خاله جونم دلمون برات تنگ شده بود بوووووس
مامان دو وروجک
13 خرداد 93 0:29
سلام عزیزم.الهههههههی فدات عزیز خاله چیزی نیست زود خوب میشی.مهدیار من سرماخورده راستی فیروزه جون شما با اسم سوگند جونی برام نظر گذاشته بودی؟آخه چرا اون وقت؟
مامان فیروزه
پاسخ
سلام گلم امیدوارم مهدیاری هم زودی خوب شه عزیزم سوگند دختر خاله کوچولوی منه چون آدرس اینترنتی نداره با آدرس الیسا نظر میذاره واسه منم با آدرس خود من نظر میذاره
مامان بهار
13 خرداد 93 1:04
آخه بمیرم،ناراحت نباش فیروزه جونم خوب خوب میشه به یاری خدا. از چشم زخم نگوو که من بیچارشم.یعنی هر وقت می رفت مهمونی ،شبش چند ساعتی بی دلیل گریه می کرد.در ماهم دو بار مریض بود.چند بارم اجزای صورتش شکسته و چند بارم بیمارستان بستر ی شده.من اعتقاد نداشتم وقتی بچه دار شدم ،یقین پیدا کردم.هر روز اسپند آتیش کن.اول ماه ها هم بیمه یکی از ایمه کن.خیلی خوبه.به من ثابت شده.مثلا مهرنگارم بیمه حضرت رقیه و امام رضا هست.هر کی بره امام رضا پولی که جمع شده رو می دم بده به دفاتر نذری خیلی پر حرفی کردم.ببخش گلم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام دوسته گلم والا من زیاد بیان نمیکنم میترسم بگن زیادی به بچه ش حساسه اما خدایی مطمعنم چشم خورده چون آدم بچه ی خودشو خوب میشناسه حتما این کارایی که گفتی میکنم گلم مهرنگارو ببوس
سوگندجونی
13 خرداد 93 8:20
سلام عشقکم میمیرم برات الهی این روزا رو نبینم .....مامان جون زهرا قبل اینکه تورو ببره پیش مامانت آورد اینجا با سبحان منم کلی خوشحال شدم اومدی ولی همچنان مریض بودی وناراحت شدم دایی هم داشت باهات بازی میکرد که یکهو گریه افتادی منم بوست کردم ولی بوسش حال نداد
سوگندجونی
15 خرداد 93 10:41
یه پست میزاری عکس جیگرمو ببینمدوستون دارم اول جیگرمو بعد دختر خاله جونمو که از همه عزیز تره
مامان فیروزه
پاسخ
ما هم دوست دارررریم جیگرررررررر
مريم
15 خرداد 93 15:25
سلام فيروزه خواهر نگران شدم نيستين اليسا جونم حالش خوبه[]
مامان فیروزه
پاسخ
اومدیم جوجو
مامی النا
16 خرداد 93 10:11
سلام دوست کجایی تو فدات شم چرا گوشیت خاموشه خواستم حال دخمری رو بپرسم اما هر دوتا خط خاموش بود لطفا زود جواب بده :حال دخمــــــری چطوره؟
مامان فیروزه
پاسخ
سلام دوست جونی زودی میایم طرفتونننننننن