اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

فدای پاهای سفید وتوپولت:-)

1393/3/8 3:02
نویسنده : مامان فیروزه
1,642 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پشمک لقمه ای مادر

جونم برات بگه دو روز پیش بردمت پیش دکتر مقصود لو برات پرونده تشکیل دادم از این به بعد دیگه شده دکترت.آخه تنت ریخته بود ناحیه ی پوشکتم قارچی شده بود که از بس داروهاش اثر بخش بود که قارچ زودی برطرف شد اما پماد بدنتو همچنان باید ادامه بدم تا ده روز فهیمه جونم باهامون بود و کلی نگهداری کرد ازت ممنونم.

دکترم از بس لحظه ی اول سرگرمت کرد  و باهات بازی کرد پیشش به هیچ وجه غریبی نکردی بس مهربون بود

دیروزم که مبعث پیامبر بود و تعطیل با خاله الهه شون رفتیم جنگل عباس آباد کباب خورون که کلییییییییییی حال کردیم یعنی من چی بگم از خانومیت هزار هزار هزار ماشاالله مثل یه آدم بزرگ از اول تا آخر کنارمون نشستی  خوردی بازی کردی صفا کردی خدایا شکرت الیسا تا آخرش همین طوری بمونه به امید خودت.بغل دستی هامون فقط از نی نی داری اذیت شدن بدبختا الیسا جونم تو واقعا برکتی ماشاالله هر کی تو رو میبینه میگه فیروزه آدم این طوری بچه رو باید ده تا داشته باشه روزی که بزرگذشدی اینا رو بخون و از خانومیت لذت ببر از خدا میخوام این خلق وخو بمونه برات گلکم خاله الهه هم دیروز یه آش کشک حسابی درست کرد که شما هم حسابی خوردی نوش جونت

واما دیروز واسه بار اول لاک زدم به اون پاهای سفید پنبه ایت آخ که چه هلویی شدی سفید برفی مادر بابایی وقتی دید کلی ماچت کرد قربونت برم مااااااااااادررررررررر

اینم پاهای هلوییت

 

الیسا

فدای دخمر کتاب خون و اهل مطالعه عزیزم مطمعنی کتابو بر عکس نگرفتیقهقهه

 

الیسا

اما بگم از این لی لی تم  با سلیقه که برات قالب وبلاگ ساخته اونم از نوع محشرش فوق العاده ناز شده کارش حرف نداره انگاری میدونسته چی با سلیقه ی من اجینه دستش بی بلا با این همه هنر و سلیقه دپسش داریممممممممم

 

الیسا

 

 

 عزیزم دیگه طولانیش نمیکنم آخه سه صبحه و خیلی خسته ام پس فعلا بای بوووووسماچ

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (8)

مريم
8 خرداد 93 10:13
سلام فيروزه خواهرخوبي اليسا نفسم قربون پاهات برم چقدر خوردني شده
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزه دلم دوست دارم هزارتا
مامان بهار
8 خرداد 93 11:38
خصوصی
مامان فیروزه
پاسخ
ممنونم بهار جونی
ترنم
8 خرداد 93 14:19
الــــــــــــــــــــــــــــــــهی پاهاشو نگا
مامان فیروزه
پاسخ
بوووووووووووووس
سوگندجونی
9 خرداد 93 13:21
سلام فیروزه جوون برای چی این کارارو با من میکنی نمیگی دلم کباب میشه پای پشمک منو میزاری تو وب عشقم آخر ساله تازه یاد کتاب افتادی قربونت بشم من آخه به منم یاد بده جونم من فیروزه جون آخه من میتو نم چشاتو از کاسه در بیارم هیچ وقت نمیتونمراستی آخر ساله میتونم بیشتر از اینا مزاحمتون بشم وبیام خونتون عشقم عاشقتم دوست دارم دعا کن کارنامم20 بشه بای دختر خاله جونم بخواب ساعت 3 صبحه
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم انشاالله با معدل بیست قبول میشی و با الیسا کلی وقت میگذرونی نگران نباش تو درس خونی
سوگندجونی
9 خرداد 93 14:52
سلام عشقکم رفتم تو لی لی تم برای تو از همه ملوس تر وجیگر تر بود
مامان فیروزه
پاسخ
مرسی جیگررررر چشات جیگر میبینه
سوگندجونی
10 خرداد 93 17:35
حال جیگرم بهتر شد تبش پایین اومد حالش بهتر شد یه پست بزار تا صورت ماهشو ببینم
مامان فیروزه
پاسخ
چشم
عشق نی نی✿
28 خرداد 93 12:26
سلام مامانی الیسا جون وبتون عالیه خوشحالم باهم تبادل لینک داشته باشیم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم با کمال میل در اولین فرصت لینکید
فاطمه★
30 خرداد 93 18:31
سلام مامانی الیسا جونم لینکید لطفا منو لینک کنید
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم لینکی ممنون از حضورت