اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

9ماهگی دخمری +خوش آمدگویی به سومین دندان

1393/3/17 1:32
نویسنده : مامان فیروزه
488 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازم به یکی یدونه چشم وچراغ خونم

          عروسک مامانالیساماهگیت مبارک                                                                      الیسا                                                           الیسا                                                                                                       نهمین ماهگردت مبارک عشق ماااااااااااااااادر                  الیساالیساالیساالیساالیسا    منو بابا میمیریم واسه فرشته ی خوشگلمون                                                                          الیسا  الیسا  الیسا                                                                                                                                                   و اما خبر خوش بعدی رویش سومین دندان لبخندت مباررررررررررررررک                           الیسا                                           انشاالله هزار ساله شی شکوفه ی خوشبختیه منو بابا دوستت داریم نفسم

 

 

پسندها (2)

نظرات (7)

namadkadeh
17 خرداد 93 2:08
تو وبلاگم یه عااااالمه ایده های خوشگل دارم واسه سیسمونی و اتاق نینی. میتونید اتاق نینیتونو واقعا تک و شک کنید چون این چیزا اصلااا تو مغازه ها پیدا نمیشه. حلقه های اسم نینی... ریسه اسم... تابلو... جمع کننده پرده... کوسن... عروسکای خوشگل واسه آویز پرده... گیفتای زیبا... که میتونید یا از مدلای داخل وبلاگ انتخاب کنید یا تم اتاقشو بدید مثلا طرح سرویس چوب یا کاغذ دیواری یا سرویس خوابش براتون مث همون طراحی کنم. namadkadeh.blogsky.com اگه خوشتون اومد میتونید با این عنوان لینکم کنید: نمدکده... دوخت حلقه اسم کودک... تزئینات سیسمونی و اتاق کودک
مريم
17 خرداد 93 9:57
واي عزيزم 9 ماهگيت مبارك نفسم چه خوشمل شديهوووووووووووووووووووووووووووا
مامان فیروزه
پاسخ
فداااااای دوست جونم بشم من دوست داریم
مامان بهار
17 خرداد 93 13:10
ای جون.عزیزم دلت یخ نزنه روی سرامیک.خیلی دووست دارم الیس خاله بهار.ماهگردتم مبارک.انشالله تولدت
مامان فیروزه
پاسخ
مرسی خاله جونه مهربون مهرنگاره نازو ببوس
سوگندجونی
17 خرداد 93 17:31
سلاااااااااااام به برگ انارم 9 ماگیت مبارک انشاالله 100000000ماهه شی وای خدا چی گفتم 100000000ماهه خخخخخخخخ گفتم بخندیمالیسا جون انشاالله 32 تا دندون سالم وسفید دربیاری عمرم عاشقتونم میمیرم برات الی جون دختر خاله گلم دوست دارم تا ابد
مامان فیروزه
پاسخ
ما هم دوست داریم هوارتاااااااا
مامی النا
18 خرداد 93 1:33
مبارکـــــــــــــــــــــــــــه عزیزم
مامان فیروزه
پاسخ
بووووووووووس
بهار
19 خرداد 93 14:30
سلام من همیشه عکسای دخترنازوگلت رودنبال می کنم ولی اولین بارنظرمیزارم خدا براتون حفظش کنه خیلی نازوخوشگله .ادم دلش می خوادمامان بشه ممنون زنده باشید
مامان فیروزه
پاسخ
مرسی خاله ی عزیزم دوست داریم خیلی لطف داری
مامان دو وروجک
20 خرداد 93 0:35
سلام مامانی الیسا جونی تولد 9 ماهگی گل دخمری مبارک دندون نو هم مبارک ایشاالله به سلامتی
مامان فیروزه
پاسخ
سلام دوست گلم باور کن ما هم سر میزنیم اما مجبوریم به خاطر اینترنت داغونمون بی خبر بریم سعی میکنم این دفعه لااقل لایک بزنم تا ابراز وجود بشه ممنون از لطفت بوس