اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

آتلیه ی هفت ماهگی

1393/2/30 3:36
نویسنده : مامان فیروزه
662 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگله مادر

ده روزی میشه که عکسات آماده شده منم زودی رفتم گرفتمشون اما چون فلش همراهم نبود  نتونستم فایل عکسارو بگیرم تا بذار توی وبت تا این که امروز با بابایی رفتیم و فایل عکسارو گرفتیم وقتی خانومه داشت عکسارو واسم میریخت با خودم گفتم چه مهربونه که داره فایل ها ی روتوش شده رو بهم میده حالا نگو که داشت خامش رو واسم میریخت منم گفتم اونا به کارم نمیاد اما زیر بار نرفت منم مجبور شدم تا دو برابر هزینه کنم که عکسارو روتوش شده بگیرم الان انگاری دو بار عکس چاپ کردم ولی فدای سرت مهم نیست 

البته ناگفته نماند که با خواست خودم هیچ فتوشاپی رو ی خود گرامیت انجام نشد فقط کمی دور و بر عکسارو مرتب کرد اونم خیلی کم 

 

آخه مادر تو عکسات بی فتوشاپم محشره  خدای مهربون  حسابی موقع آفریدنت روتوشت کرده هزار ماشاالله به دخمرم

 

لباستو هم وقتی شش ماهت بود اینترنتی از سایت نینی بافت سفارش دادم فرستادن برام که خیلی راضی بودم ازش...

اینم از عکسای عشق کوچولو

 

الیسا

 

الیسا

 

الیسا

 

این عکسو بزرگ چاپ کردیم زدیم توی حال شش تا هم کوچیک  که دادیم به مادر جون و بقیه

 

الیسا

 

الیسا

 

الیسا

 

الیسا

 

مادر دختری...

 

الیسا

 

فدات بشم عروسکم میمیرم برات دوست جونا یکی بگید ماشاالله... بای

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (12)

زهرا
30 اردیبهشت 93 6:33
خدا حفظش کنه خیلی ناز داره
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون عززززززیزم
مامان دو وروجک
30 اردیبهشت 93 9:57
سلام عزیزززززم.ماشاالله ماشاالله ماشاالله چه خوشگل شدی والا.. فیروزه جون حتما برای دخمری سپند دود کنی چشم نخوره.
مامان فیروزه
پاسخ
سلام جیگر ممنون وروجکارو ببوس از طرف ما
فریبا
30 اردیبهشت 93 12:48
سلام به الیسای نازو مامانی خوشکلش وااااااااااااااااای خاله قربونت بره نانازی من خدا بهت ببخشه فیروزه جون ماشاالله ماشاالله خیلی عکساش ناز شده بخصوص آخریه
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون دوست مهربونم انشاالله عکسای شما و نینی رو ببینیم حااااااااااال کنیم بوووووس
سوگندجونی
30 اردیبهشت 93 12:53
فیروزه جون عکس الیسا جون رو به من ندادین
مامان فیروزه
پاسخ
مگه میشه ندم گذاشتم کنار برات عزیزززززززم
سوگندجونی
30 اردیبهشت 93 12:54
عکسا واقعا عالیه عشقم
مامان فیروزه
پاسخ
مرررررررررسی جوجو
سوگندجونی
30 اردیبهشت 93 12:55
فیروزه جون خوشگل افتادی
مريم
30 اردیبهشت 93 14:19
فيروزه جون شماره ام برات خصوصي ارسال كردم نيومد
مامان فیروزه
پاسخ
اومد عزیزم منم برات اس فرستادم
مريم
30 اردیبهشت 93 19:20
اخه برام هيچ اسي نيومد
مامان فیروزه
پاسخ
آخه چرااااااا من که سه بارم فرستادمباز میفرستم دوست جون
ترنم
4 خرداد 93 23:57
نااااااازززززززییییییییییی
مامان فیروزه
پاسخ
بووووووووس
مامان پریسا و بابا مهرداد
8 خرداد 93 11:30
هزار هزار ماشاله .. دخترتون خیلی خیلی نازنینه فیروزه جون الهی همیشه سلامت باشه زیر سایه پدر و مادر
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون از این همه لطفت عزیزم مرسی از حضورت
الهام مامان سلنا
13 خرداد 93 1:26
وبلاگ زیبایی دارین و همین طور دخترتون هم نازه خدا حفظش کنه
مامان فیروزه
پاسخ
مررررررسی عزیزم لطف داریمنم حتما سر میزنم به شما
فاطمه
14 خرداد 93 0:42
ماشاالله ماشاالله چش نخوری ایشاالله.خدا حفظش کنه خداییش نازه این ملوسک
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون فاطمه جون نظر لطف شماست بووووس