اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

چند تا عکس ملوس

1393/2/27 16:11
نویسنده : مامان فیروزه
740 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مادر میمیرم واسه این عکسات

 

الیسا

 

الیسا

 

الیسا

اما از دنت خوردنت  بگم :که همه طعمی رو بهت میدم؛ بیسکویتی،زعفرانی،موزی.وانیلی،تافی و...به جز شکلاتی و توت فرنگی آخه شنیدم خود میوه ی توت فرنگی و خود شکلات واسه زیر یک سال حساسیت زا هستش پس ریسک نمیکنم

 

الیسا

 

دوست دارم عروسک ملوسم

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان دو وروجک
27 اردیبهشت 93 16:42
سلام فیروزه جون دخمری چطوره؟سری به ما نمی زنید؟!!!بازم مرام ما هر از چند گاهی یه ندا میدیم اومدیم.دخمری ببوسید
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم باور کن هر روز به همه ی لینکای وبلاگم سر میزنم اما چون اینترنتم از ایرانسله خیلی ضعیفه باید واسه این که نظر دهید وبلاگا باز بشه یه ساعتی صبر کنم نذار به حسابه بی معرفتیممممممم
مريم
27 اردیبهشت 93 20:28
اوه اوه ناژ ناژي لباساشو ست كرده فيروزه جوني وقتي نفسم بزرگ شه دم دره تون صف ميكشن[قلب
مامان فیروزه
پاسخ
نگو خواهر قند تو دلم آب میشهانشاالله باشیم اون روزارم ببینیم
مريم
29 اردیبهشت 93 13:46
فيروزه جون يه پست رمز دار هست تو وبلاگ عشقم ميشه رمزشو بدي[]
مامان فیروزه
پاسخ
عزیزم هر کاری میکنم به جیمیلت بفرستم نمیادددددد شمارتو خصوصی بذار برات اس کنم
مامان الهام کوچولو
30 اردیبهشت 93 1:53
سلام خانومی.ای جان مبارکش باشه این لباسای ناز نازی.الیسا جونم امیدوارم تو نی نی بد غذایی نباشی و خوب غذا بخوری.خوش به حالت که بهشهری من دلم برای پارک ملت یه کوچولو شده.
مامان فیروزه
پاسخ
سلام همشهری جونم ممنونم ازت ...نمیدونم بار آخر کی رفتی پارک ملت آخه بهش حسابی رسیدن خیلی خوب شده زود تر بیاااااااا