اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

بازم خرید واسه دخمری.....

1393/2/27 14:07
نویسنده : مامان فیروزه
1,461 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمر  یکی یدونم دیروز با خاله الهه و سبحان جونی رفتیم پارک خوش گذرونی اما چون دیر اقدام به عکس برداری کردم تاریک شد نشد عکسای خوب ازت بگیرم انشاالله دفعه ی بعد اولین باری بود که میرفتی پارک ملت چنان از دیدن بچه ها به وجد اومده بودی که نمیشد کنترلت کرد جدیدا یاد گرفتی د ست تکون میدی به نوعی همون بای بای واسه همه هم بای بای میکردی یه کار جدید دیگه هم ذوق کردنه که قیافت موقع ذوق کردن محشره و کار بعدی هم (((د))) کردنه به همه جا محکم ضربه میزنی میگی      د   د     که من عاشقشمممممممم

 

اینا هم تازه واست گرفتم مبارکه ناز بانووووووو

 

الیسا

 

این که عاشقشم کلی باهاش ملوس میشی

 

الیسا

 

اینم یه لباس راحتی

 

الیسا

 

اینم عکس پارک این همون ذوقی بود که ازش گفتم فقط خیلی تاره اما میذارم

 

الیسا

 

اینجام سوار اسب شدی البته خاموشه خخخخخخخ

 

الیسا

 

انشاالله همیشه شاد باشی  دلبندم

 

الیسا

 

دوست دارم عشق مادر ...........

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

سوگندجونی
27 اردیبهشت 93 14:34
الهی من فدات شم عشق خودمی دیگه عسیسم قربون هیجانت به خودم رفتی عشق مادرپاااااارک
مامان فیروزه
پاسخ
عزیزم از راه بازار با خاله الهه رفتیم یه دفعه شد فکر نکن فراموشت کردیم
مريم
27 اردیبهشت 93 20:24
واي عزيزم چه لباس هاي قشنگي قربونت برم ببين چطوري ذوق ميكنه
مامان فیروزه
پاسخ
فدااااااای خاله ی مهربون کاش همشهری بودیمممممممم
مريم
28 اردیبهشت 93 10:15
اي كاش فيروزه حيف تركي بلدي
مامان فیروزه
پاسخ
نه خیلی کم اما شوهرم بلده مادر شوهرم اینا ترکن اما نه تبریز لهجشون با شما فرق داره.من عاشق ترکام چون مادر بزرگ پدریم ترک بود به هر کی میرسم میگم ترکم دست خودم نیست دوست دارم