اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

تبریک هفت و هشت ماهگی با تاخیر

1393/2/19 2:48
نویسنده : مامان فیروزه
448 بازدید
اشتراک گذاری

الیسا جونم ورود به هشتمینماهزندگیت مباررررک...

الیساالیسادوست دارم دخمر هشت ماهه ی منالیساالیسا

 

الیسا

 

                                         الیسا                                                             

 

                          

                              جیگر من انشاالله همیشه سلامت باشی

 

دوست دارممممممممم پشمکه وانیلی خخخخخخخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سوگندجونی
19 اردیبهشت 93 10:17
وای مبارکه شکوفه صورتی کریسمس منعقشم عاشقتم عسلکم
مامان فیروزه
پاسخ
همیشه شرمندم میکنی سوگند جوووووووووووووووونی دوست دارم
مريم
19 اردیبهشت 93 12:08
عزيز دلم 7و8 ماهگيت مبارك فيروزه جون خوبي يه روزه نبودي دلمون برات تنگيده بود
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون عزیز دلم خوشحالم که وبلاگمو دوست داری با داشتن مخاطبی مثل شما زود به زود آپ میکنم
سوگندجونی
19 اردیبهشت 93 14:55
پشمک وانیلی عاشقتم
مامان فیروزه
پاسخ
ما بیشتر
مامان دو وروجک
20 اردیبهشت 93 23:55
الیسا جونی 7و8 ماهگیت مبارک عزییییییزم.فیروزه جون والبته خانم(ببخشید چای نخورده زود دختر خاله میشم)میبینم هنوز تو لیست دوستان نیومدیم ولی بازم ما خاطر شما رو می خواییم.
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیز دلم خانومی از خودته البته که لینکت میکنم کی از شما بهتر خاطر شمام عزیزه خانووووووووم
فریبا
22 اردیبهشت 93 12:50
هورااااااااااااااااااااااااا الیسا جوووووووووونم 8 ماهگیت مبارک 120 ساگیت عزیزم
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون خاله ی خوبم انشاالله هر چه زود تر واسه نینی شما باشه دوست داریییییییم