اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

احوالات این روزای دخمری.............

1393/2/19 2:58
نویسنده : مامان فیروزه
657 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگله مادر

 

بمیرم  برات آخه الان که دارم مینویسم حسابی مریض شدی هم تب هم آبریزش

 

بینی وسرما خوردگی اصلا حالت تعریفی نداره البته خودم مسبب این حال و

 

روزتم دیشب که با هم رفتیم بازار لج کردی که از کالسکه بیارمت بیرون منم مجبور

 

شدم و از بس باد میزد که سرما خوردی به زور بهت دارو میدم  قطره استامینوفن

 

رو که اصلا نمیخوری از بس لعنتی تلخه نمیدونم او دارو ساز ها خودشون فکر

 

نکردن  بچه ها چطور باید این دارو رو بخورننننننننن.

 

 

بگذریم امیدوارم زودی خوب شی امشبم عروسی پسرخاله ی بابا اسی بود که

 

نمیتونیم بریم اما مهم نیست شما در الویتی دلبر مادرررررررر

 

کلی جیگر شدی واسه خودت از خاطرخواهات که دیگه چی بگم...........

 

رقصیدنت پیشرفت کرده چند تا کلمه میگی (((بابا_ د   د_ماما_گ   گ))) آخ که من

 

فدای اون صدای خوش آهنگت بشممممممم مادررررررر

 

چندتا عکس از این روزات

الیسا

در حال بازی با زن عموی من توی پارک فدک

الیسا

 

الیسا

 

الیسا

 

الیسا

 

الیسا

دوست دارم نفسسسسسسسسسسسسسسم

 

مادر دختری

 

الیسا

 

بای مامی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سوگندجونی
19 اردیبهشت 93 10:13
وای سلام عمرم انشاالله حالت بهتره دیروز که اودم خونتون دیدمت حالت زیاد خوب نبود الهی من فدای تو بشم حالت بهتره از این حرفا بگذریم جیگرم کی رفتین پارک چرا منو نبردین
مامان فیروزه
پاسخ
حتمااااااا این بار میام دنبالت خدا کنه خونه باشیییییی
مريم
19 اردیبهشت 93 12:10
خوش گذشته اميدوارم هميشه خوش باشي
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون دوست گلم همچنین شماااااا
فدایی محیا
22 اردیبهشت 93 11:41
سلام خشگل خاله بهتری؟ خیلی دلبر شدی تو این عکسات نازدونه
مامان فیروزه
پاسخ
سلام خاله جونم بهترم ممنون از لطفت بوووووووس