اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

دخمرم داره حسابی خانوم میشه

1393/2/25 22:23
نویسنده : مامان فیروزه
681 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شکوفه ی بهاری قربونت برم که داری  نم نم بزرگ میشی عشق مامانی دیگه به تغذیه ات حساس تر شدم آخه بهد از پایان هشت ماهگی میتونی چیزای بیشتری بخوری منم دستم بازتر شده توی تنوع غذا ها  و خوشحالم وعده های غذایی تو بیشتر کردم و خدا رو شکر اینطوری کمترم ازم تقاضای شیر میکنی روزی سه وعده غذا و چند وعده هم میان وعده بهت میدم سعی میکنم هر دو ساعت که کوچولو هم هست بهت بدم که اگه میل نشون دادی بخوری اگرم میل نداشتی که یه کمی بعدش میدم این روزا هزار ماشاالله خلقو خوت خیلی تغییر کرده کلی کارای با مزه انجام میدی کلی لوس شدی حسابی این روزا از همه دل میبری منم که کلی ذوق مرگ میشم امکان نداره جایی بریم که خاطرخواه پیدا نکنی هزار ماشاالله به دخمر نازدونه ام ...عاشق مادر جونی مامانه خودم و براش کلی دلبری میکنی عاشق نینی ها هستی و وقتی یه بچه میبینی به وجد میای کلی ذوق زده میشی جدیدا روزی یه دونه بهت دنت میدم بخوری که عاشقشی و تا ته ش رو میخوری میمیرم برات بیشتر وقتمم با تو پرررررررر میشه عروسکم میپرستیمت بابایی که همش از سر کار میاد جوری باهات برخورد میکنه که انگاری یه ساله ندیدتت خدا هر دوتایی تونو برام حفظ کنه 

 

عروسکم اگه امشب بتونم میام با عکسای خوشگلی وبتو آپ میکنم بوسسسسسسسسس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مريم
26 اردیبهشت 93 10:32
اي واي فيروزه جون اگه پيشم بود ميخوردمش عزيزم دنت خوردنش خيلي با نمكه
مامان فیروزه
پاسخ
بووووووووس واسه دوست با وفا که همش بهمون سر میزنه
سوگندجونی
26 اردیبهشت 93 10:35
آفرین به نفس خودم که حسابی داره خانم میشه عشقم پس عکسات کو نفس منمیمیرم برات دختر خاله عزیزم عکس یادت راستی پارک نمیریم
مامان فیروزه
پاسخ
جیگرررررر عکسارو هم میذارم دارم میرم پارکم خبرت میکنم دخمر خاله