اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

الیسا میره عروسی

1392/12/8 21:34
نویسنده : مامان فیروزه
828 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نبض مامی دخمره یکی یدونه چراغ خونه گل گلخونه

عزیزه دلم دیشب عروسی پسرخاله ی سوگند جون بود خیلی خوش گذشت شما هم مثل همیشه خانوم خانوما بودی و گذاشتی به مامی کلی خوش بگذره از اولی که رفتیم تا موقع شام توی اون سروصدا لالا کردی من که هنگ کرده بودم دیگه گفتم دلم برات تنگ شد خودم بیدارت کردم تا یه کم شام بخوری کلا شش ماه نشده همه چی رو یه کوچولو هم که باشه تست کردی هر چی که خودم بخورم بهت میدمنیشخندکلی هم خواستگار پیدا کردی که من عادت کردم تا بدون تحقیقات همشونو جواب میکنمممممنیشخندتازه همکلاسی های قدیمم رو توی عروسی دیدم کلی با هم رقصیدیم وحال کردیم در مجموع شب خوبی بود بنابایی هم رفته بود سنگ نو تا اونم یه کمی حال کنه                                                                                          این لباسارو تازه برات گرفتم هنو کلی خریدات مونده.........                                                                                              الیسا           الیسا                              اینم دیروزه که خاله الهه برات آبنبات دسته دار  گرفته بودنیشخند                                                                       الیسا                                 اینجام مامان جون بردتت حموم تا واسه عروسی حاضرشی از عروسم ناز تر شی...                                      الیسا          الیسا         الیسا                                  چون کلاهتو خونه جا گذاشتم شال خودمو سرت کردم  بعدشم خاله الهه مدل دختر دهاتیت کرد خیلی زمینه داریا خخخخخخخخخقهقهه                                                                                                                              الیسا                                                اینجام توی عروسی یه ربع هم نشد رسیدیم که لالا کردیخواب                                                   الیسا           الیسا           الیسا            الیسا                                                الیسا و مامی

الیسا                                  موقع شام سس دادم دستت تا به کاره خودم برسمممممم...قهقهه                                                               الیسا           الیسا                                     عزیزم به کیف مردم چه کار داری واااااااااااا                                                                                            الیسا                                 اینجام بغله خاله سمیه ی منی که خاله به دلیل بی حجابی کات شدهنیشخند                                                       الیسا                                     اینجام بغل خودمی که به دلیل بی حجابی کات شدمنیشخند                                                                         الیسا           الیسا                   دوست دارم دختر ماه پیشونیم...

 

به خدا میسپارمت عروسکم................. 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رویا
10 اسفند 92 20:40
الیسای نازی داری مث خودت خوشگله خدا برات نگهش داره عصای دستت باشه