اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

من اومدم با کلی تاخیر

1392/12/5 16:03
نویسنده : مامان فیروزه
597 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یدونه ی من مامانی بهار داره میاد اما این دفعه زیبا تر از هر سال آخه این دفعه پر شکوفه تر و خوش بو تر از هر ساله آخه یه شکوفه ی نازه سفید به ش اضافه شده شکوفه ی زندگی من و بابایی الیساخیلی خوش حالم گلم پارسال شما توی این روزا تو دله مامی بودی شگین ساله ۹۲ هم شما بودی البته به همراه مننیشخندخیلی ساله محشری بود خوش قدمم و امیدوارم امسالم با قدم های مخملیت برکت زندگیمونو بیشتر کنی خدا جونم ممنون واسه عیدیه امسال که بهمون دادی وجودش برامون خیلی لذت بخشه جیگرم فکر کنم داری دندون در میاری که این قضیه منو مردد کرده که برات نیم سالگیتو جشن بگیرم یا بذارم واسه دندونیت جشن بگیرم هنو معلوم نیست چه میکنم دندونی رو که حتما میگیرم آخه دو تاش با هم شاید کمی خسته کننده شه برام چون زحمت زیاد داره البته فدای یه تار موهات گلگلی.دارم برا آتلیه یه دامن توتو درست میکنم که زیاد نمونده داره تموم میشه لباسی هم که برات سفارش دادم حاضر شده اما هنو به دستم نرسیده گلم واسه لباسه ستمونم هیچ کاری نکردم سعی میکنم تا اون موقع آماده شهناراحتخلاصه این روزا سرم شلوغه البته همه تو این روزا این طورین.دخترم داری هر روز شیرین تر میشی همش به بابایی میگم دیگه میتونم روی الیسا حساب باز کنم آخه خانومی شدی واسه خودت مثل قبلا  واسه نگهداریت انرژیم صرف نمیشه احساس میکنم نگاهاتم بزرگونه تر شده خب چکار کنم احساسه دیگهقهقههدیگه خودت غلت میزنی هرجا دوست داری میری شبا هم دورت کلی کوسن میچینم فدای دخمره نازم دوست دارم اندازه ی این دنیا و اون دنیابرات توی پست بعد امروز چند تا عکس میذارم واسه عیدت هم یه کم خرید کردم چشمکمبارکت باشه                                                                                                                                                                                                                                                                                        پیشاپیش سال نو مبارررررک گلم...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نی نی شیطون
5 اسفند 92 16:46
سلام از مطلبتون بسیار لذت بردم خوشحال میشم به نی نی شیطون من هم سری بزنید __________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-' ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
مريم
5 اسفند 92 19:18
دخملت خيلي خوشمل عيد هم پيشاپيش مباركاليسا جون