اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

یه روزه جمعه ی خوب خونه ی النا جونی

1392/12/11 1:14
نویسنده : مامان فیروزه
668 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازنازی خودم...بغلجیگر من شب جمعه رو در کنار النا جون دوست لپ لپیت سپری کردی که حسابی بهت خوش گذشت آخه رور واکشو اشغال کرده بودینیشخندالنا جونم گذاشت باهاش حال کنی و توی ذوقت نزدچشمکمنم که حسابی حال کردم آخه اگه هر روزم خاله مطهره رو ببینیم بازم به هم می رسیم حرف داریم واسه گفتنخندهشب خیلی خوبی بود و یک صبح برگشتیم خونه ...خجالت                                                                                                                             اینجا شما رو دادم به بابا تا سرگرمت کنه تا من حاضر شم...                                                                                               الیسا         الیسا                                            اینم النا طلا  که یاد گرفته چهار دست و پا برهبغل                                                                    الیسا                                      النا طلا و الیسا جونی دوستای خوب و جون جونی(شعری از خاله مطهره)                                                              الیسا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بهار ،مهرنگار
13 اسفند 92 2:01
هزار ماشالله.فیروزه دخترت خیلی ناز به خدا خوردنی یه گاز می دی
مامان فیروزه
پاسخ
قربونت برم چشات ناز میبینه
ღ¸.• یه مامان ِ شیطون •.¸ღ
13 اسفند 92 14:53
مرسی فدات منم شمارو لینک کردم