اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

¤دخمرم اليسا 4 روزشه¤

1392/6/22 10:46
نویسنده : مامان فیروزه
843 بازدید
اشتراک گذاری
دخمرم گلم سلام الان كه دارم مينويسم شما 4روزه كه به دنيا اومدي نميدوني چقدر شيريني با سختي 15ساعته به دنيا اومدي منم ميخوام بي خيال سختي كشيدنا بشم و از هر ثانيه ي در كنار تو بودن نهايت استفاده رو ببرم دخترم امروز دومين باري بود كه رفتي حموم منم ازت عكس انداختم اما متأسفانه بخاطر مشكل هميشگي نميتونم واست عكس بذارم نميدونم چرا من اصلا اون گزينه ي درخت رو ندارم خيلي كلافه ام.دخمري خاله هاي من هر روز واسه ديدن شما ميان ميگن دلشون زودي تنگ ميشه از بس كه مثه ماميت نمك داري پريه ناز .عزيزم فردا بايد بريم درمانگاه و آزمايشگاه واسه آزمايش تيروئيد واي كه دلم از همين الان واست غشه.عزيزم خيلي دوست دارم الان داري سكسكه ميكني خيلي هم ماشاءالله سرحالي هميشه همين طوري باش كه نفس منو بابا به تو بنده.از بابا اسي هم نپرس كه از ذوق توي آسمونا سير ميكنه دوست داريم اليسا جوني
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)