اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

امان از دست دل درد

1392/6/31 12:05
نویسنده : مامان فیروزه
873 بازدید
اشتراک گذاری
سلام قند عسلم دختر قشنگم با اين كه من توي غذا خودن خيلي مراعات ميكنم نميدونم چرا شما بازم دلت درد ميگيره عزيزم من اصلا طاقت گريه هاي شما رو ندارم ديشب فقط توي بغلم بودي و داشتم دورت ميدادم دلم آتيش ميگيره وقتي توي اون حال ميبينمت عسلم همش از خدا ميخوام كه سلامت باشي.عزيزم ديروز بردمت درمانگاه براي دومين چك آپت كلي خوشحال شدم آخه وزنت شده بود 3900و قدتم 52 از قدو وزنت خيلي خيلي راضي بودن و گفتن عالي رشد كردي خدا رو شكر هزار ماشاءالله.معلومه به بابا اسي رفتي عسلم فداي هر دوتون ميشم.خوشگل خانم امروز 19روزه شدي دوست دارم بوس
پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اسماعیل
2 دی 94 7:00
سلام ،من اتفاقی وبلاگ خوب وشاد شما رو دیدم خدا واستون نگهش داره ،امیدوارم همیشه کانونتان شادو پرمهر باش ،خدا نگه دار.
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون از محبتتون🌹🌹🌹🌹🌹🌹