اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

دخمرم فردا 1ماهه ميشه

1392/7/12 12:57
نویسنده : مامان فیروزه
624 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به آبنباتم.جيگرطلاي من فردا يه ماهه ميشي انگاري همين ديروز بود كه توي شكمم بودي هي لگد ميزدي منم قربون صدقت ميرفتم جيگر مامان خيلي خوش حالم كه تورو دارم راستي خوشگله سايزه پوشكت عوض شده از 2تا 4كيلو به 3تا 6كيلو ماركشم عوض كرده بودم كه حسابي پشيمون شدم اولmay baby بودكه با اصرار فروشنده comfy baby رو برداشتم كه اصلا راضي نبودم جذبش كم بود لباساتو جيشي ميكردي فقط تنها مزيتش عطري بودنش بود آخه پي پيت بو ميده جوجو بهت بر نخوره يه وقت .دوباره برگشتم سراغ ماي بيبي كه خيلي راضيم يه بارم لباست باهاش جيش نشده وقتي هم ميپوشم پات تو ميخوني(ماي بيبي ماي بيبي دوستت داريم/ماي بيبي ما با تو چقد خوشحاليم/ساده ولطيفي مثل گل ها/باتو چه كيفي ميكنيم ما نيني ها) آخ كه من عاشقه خوندنتم هه هه هه دوست دارم عشقم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماهک
23 مهر 92 2:51
pass axs kooo