اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

روز جمعه ی الیسا جونی

1392/11/26 3:47
نویسنده : مامان فیروزه
575 بازدید
اشتراک گذاری
  • سلام یکی یدونم عروسک نازم امروز با بابایی رفتیم تفریح البته فقط گردش بود آخه از بس سرد بود که نتونستیم پیاده شیم آفتابی بود اما آفتابش گول زن بود سرد بود هوا.به یاد تفریح های دو نفره  ی قدیم رفتیم پیست موتور کراس که هر دو تا عاشقشیم اما مامورا اومده بودن جمش کرده بودنتعجبما هم با زده حال برگشتیمکلافهیادش بخیر شما سه هاهه توی دلم بودی که با بابایی با کراس رفتیم عباس آباد خیلی خوش میگذشت خلاصه کلی آب دیده شدی اون روزانیشخندعزیزم دو روزه بدجوری سرما خوردی امروز که حالت حسابی بد بود من بودمو پوآر بینی هی بینیتو خالی کردماوهدلم برات کلی سوخت سفید برفی جونم.الانم ساعت سه ونیمه و تو با بابایی خوابیدین.خوابامروز  روزه  ولنتاین بود منم واسه بابایی یه دست لباس زیر گرفتم اونم برام ساعت گرفت البته من هدیه ی خودمو با کمال پر رویی چند روز پیش اینترنتی سفارش دادم برام دیروز فرستادن زبانخب چیه مگه خواستم  زحمتشو کم کنم  تا مثل هر سال توی زحمت نیفته اون به من ثابت کرده توی گرفتن هدیه خیلی با سلیقست از دوران دوستیمون تا حالا...دیوونشممژهقلبهدیه ی شما هم  ست آتلیه ایه که امروز برات از نی نی بافت سفارش دادم و خانم امینی گفتن زود حاضرش میکنناز خود راضیعزیزم دیگه خوابم میاد میخوام بخوابم منو عمو علی امشب به مناسبت ولنتاین چند تا عکس ازت گرفتیم که فردا برات  میذارم آخه الان دارم دراز کشیده پست میزارم کیبوردم وصل نیست عاشقه تو و  اسی جونم هستم از خدا میخوام این عشقی که منو بابایی به هم داریم همیشه مثل یه چتر رو زندگیمون باز باشه آمین وجود تو هم که عشقمونو به جنون رسونده و مستحکم ترش کردهقلبقلبمیمیرم برای جفتتون فعلا بای نفسمقلب
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)