اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

تولد بابای گلم مباررررررررررررررک

1392/11/20 1:56
نویسنده : مامان فیروزه
964 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک بابای عزیزمهوراهوراهوراهورا                                           عزیز دلم ۱۵بهمن تولد بهترین بابا و مهربون ترین بابای دنیاست دخترم بابا جونم همیشه برای این که ما در آسایش و رفاه باشیم حسابی زحمت کشیده هر چی که ازش خواستیم نه نگفته از دل و جان واسمون مایه گذاشته الانم با این که ازدواج کردم بابامو از دست ندادم بلکه شدم صاحب دو تکیه گاه عاشقشم  از خدا براش عمر طولانی آرزو میکنم آخه جونم به جونش بنده تا زنده ام نمیتونم حتی یکی از محبتاشو جبران کنم                                  بابای گلم انشاالله تولد ۱۲۰ سالگیتو جشن بگیریم باید ۱۲۰ سال باشی آخه حضورت باعث میشه توی بدترین شرایط هم کم نیارم                              تولدت مب___________ارک بابا                                                                  دست و روی ماهتو میبوسم و واسه ی این همه سال زحمتی که برام کشیدی تا ابد مدیونتم...                                                                                                                                                                                                                              پدر قهرمانه دخترشه...                                                          elisa                                            دوست دارم بابا رمضونم...elisa

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پریسا نجفی
20 بهمن 92 2:06
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان فیروزه
پاسخ
عزیزم لینکی