اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

**اليسا پريه شكمو**

1392/6/1 19:23
نویسنده : مامان فیروزه
780 بازدید
اشتراک گذاری
سلام ماماني امروز چون جمعه بود بابايي نرفت سركار نهار رفتيم خونه ي مامان زهرا ماميه خودم.نهارشم سبزي پلو با ماهي بود حسابي خوردم تا پروتئیناشو شما نوش جان كني بعدشم بابايي مارو برد بيرون كلي گردوند رفتيم مفتون بستني خورديم واقعا كه آقاي مفتون بستنياش محشره تا يادم نرفته بگم شما عاشق بستني هستي وقتي ميخورم فقط وول وول ميخوري ولگد ميزني بذار از چيزايي كه اوايل بارداري دل شما ميخواست يعني هوسم ميكرد بگم يه بار هوس لوبياپلو كردم كه رفتم خونه مامان زهرا خودم نيم ساعته درستش كردم اگه بدوني وقتي حاظر شد چقدر خوردم داشتم ميتركيدم.يه بارم هوس شيريني ميكادو ، چيپس وماست كردم كه بابا اسي زحمت كشيد برام خريد .دخترم وقتي بابايي گفت دلش بچه ميخواد من احساس ميكردم هنوز زوده سنم كمه و آمادگيشو ندارم اما وقتي واسه اولين بار صداي قلبتو شنيدم پيش دكترم فقط اشك ميريختم با خودم گفتم حس قشنگتري هم توي دنيا ميتونه باشه؟جوابش اين بود نه ه ه ه ه ه ه.دكتر بهم گفت چرا گريه ميكني بذار دنيا بياد اونوقت از اذيت كردناش گريه ميكني.بهم گفت مامان مهربوني هستي منم كلي ذوق كردم توي چشماي بابايي هم اشك جمع شده بود با صداي تپش قلب پري كوچولو.(خدايااااا هيچ خانواده اي رو از داشتن فرزند محروم نكن)يكي يدونه اميدوارم زايمان راحتي داشته باشم اين روزا مشغله ي من اينه خدا جون توي اون لحظه كمكم كن.بوس بوس واسه اليساي شكمو:-*
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)