اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

ديشب يه خواب ناز ديدم دخمري

1392/6/11 1:40
نویسنده : مامان فیروزه
1,567 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عشق مامان امروز يه كوچولو منو ترسوندي ديدم تكون خوردنات ضعيف شده نگرانت شدم زودي رفتم يه ليوان آب قند خوردم دراز كشيدم بعد از چند دقيقه شيطنتات شروع شد يه نفس راحت كشيدم اي ناقولا توي اين 10روز باقي مونده مامانو نصفه عمر نكن فينگيل.ديشب خواب ديدم رفتم مشهد زيارت آقا شما هم همچنان توي شكم مامي بودي وقتي چشام به مرقد افتاد چنان گريه اي ميكردم كه هيچ كس نميتونست آرومم كنه بعدشم رفتم داخل انگاري اونجا رو فقط واسه من خلوت كرده بودن تا راحت برم جلو بعدشم به امام رضا گفتم يه زايمان راحت و يه دختر سالم بهم ببخش ازش خواستم خانوادمون هميشه سلامت باشن از وقتي بيدار شدم خيلي آرامش دارم دلم واسه دنيا آوردنت خيلي بزرگ شده دوست دارم عشقه ماماني.راستي موفق شدم ديروز برم درمانگاه مامي شده 67 كيلوووووووو مشتاقه ديدارتم بوسه آبدار.
پسندها (1)

نظرات (0)