اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

الیسای شهریوری

1394/6/5 18:56
نویسنده : مامان فیروزه
737 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مربای مامانی بازم تنبل شدم و دیر اومدم واسه ثبت لحظات شیرینه با تو بودن...قلب

قبل از هر چیز یه تبریک جانانه بهت بگم بابته:این ماه

دختر شهریوریه من

حتی ماه تولدتم جای تبریک داره...

رسیدنه به سومین شهریوره زندگیت مباااااااارکهوراهوراهورا

یه تبریک دیگههم بهت بدهکارم که توی یه پست جداگانه بهش میپردازممژه

بگم از این روزات که حرف زدنت خیلی بهتر شده تقریبا همه ی کلمات رو میگی البته با غلط و غلوط هایی که چاشنین میشه و دلمونو میبره

غذا خوردنتم خداااااا رو شکر خیلی خوب شده

این روزام بازار سلفی داغ شده هر جا هم میبرمت همه باهات سلفی میندازن منم یه گوشه نگاه میکنم مثل بوقلمون خودمو باد میکنم .خوووو چیه مگه خوشحال میشم دیگهههههه.از خود راضی

میرم سراغ عکسا

پارک رستمکلا همراه ساغر طلا

الیسا

الیسا

یه شبم میدون قدس :منو دختر دایی جان هوس عکاسی با کودکانمان رو داشتیم که اصلا همکاری نمیکردین خخخخخخ

چقد اون شب خندیدیمقهقهه

الیسا

الیسا

لوس خانوم

الیسا

الیسا

گل در اومد از حموم

الیسا

این عکسم خیلی جالبه:یه روز داشتی عکسای توی تبلتو نگاه میکردی رسیدی به این عکس گیر دادی توی همین ظرف دقیقا سیب و خیار پوست بگیرم تا بخوری بعدشم که آماده کردم برات عکسشو گذاشتی جلوت نگاهش میکردی میخوردی عزززززیزززززمی تووووو

الیسا

الیسا

مربای توت فرنگی

الیسا

ساعت دوازده شب:قهوه خونه سنگ نو مشغول آب بازی

الیسا

پارک فدک:این پسره ول کن نبودچشم

الیسا

الیسا

اینارو یادم رفته بود دفعه قبل بذارم

الیسا

الیسا

توی زمین مشغول فضولی

الیسا

توی پارکینگ محو تماشای لونه ی پرنده

الیسا

اینم هدیه ی سوپرایزی از طرف بابا اسی به مناسبت روز دختر.عاشقشی

الیسا

الیسا

الیسا

اینم قبل نصب شدنش الیسای هیجان زده

الیسا

اینم هدیه ناقابل من به دخملی واسه روز دخمل 

به سلامتی استفاده کنی

الیسا

عاشقتم گیسو کمندماچ

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

♥آیدا♥
5 شهریور 94 20:58
الیسا جونم تولدت پیشاپیش مبارک عسلم
مامان فیروزه
پاسخ
فدای محبتت عزیزم ممنون😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Sorsorejoon
6 شهریور 94 12:48
ای خدا من فدات شم وااای دختر خالم با دختر دایی جونم چه ژستای میگیرن با دو تا فنچول دوستووون دارم عزیزای من دختر خاله جونم اصلا لباس نمیخواستی بخری نه .....مبارکه
مامان فیروزه
پاسخ
آره عزیز دلم من همش میگم نمیخرم اما باز وسوسه میشم این دفعه کم تر میخرم 😀😀😀😀😀😍😍😍😜😜😜
omid
10 شهریور 94 22:00
14شهریور (2) گل سپيد را در گلدان عمرت مي فشانم به اميد روزي که گلدان عمرت صاحب صد شاخه گل شود. زندگی، زنجیره ای از آغازهاست… تا به رویاهایمان رنگ واقعیت ببخشیم. امیدوارم تمامی آغازهای تو، از نیزه های آفتاب پر فروغ گردند. و تمامی رویاهای تو، گرمی پیروزی را نوید دهند الیسا جووووونم “تولدت پیشاپیش هزاران بارمبارک”
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون امید جان که این همه محبت داری تولد خودتونم پیشاپیش مباررررررک شما و خواهر زاده ی من متولد یک روزیت.بسلامتی.120ساله شید 💗💗💗🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎁🎁🎁🎁🎁