اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

وبلاگ دخملی دو ساله شد...

1394/6/6 2:50
نویسنده : مامان فیروزه
577 بازدید
اشتراک گذاری

هوراوبلاگ پرنسسم دو ساله شد...هورا

اول از همه یه تشکر از  همراهانه همیشگی وبلاگم میکنم  

 آخه الان که اومدم وبم و آمار وبلاگمو دیدم واقعا خوشحال شدم

ممنون که ما رو دوست دارید و بهمون سر میزنید

وبلاگه دخملی امروز مرز هزار تا بازدید رو رد کرده هوراااااااتشویق

مرسی که هستید

دختری ۱شهریور وبلاگت دو ساله شد خوشحالم که از دوران بارداری تا دو سالگیتو اینجا ثبت کردم گاهی که خودم به پست های گذشته سر میزنم خوشحال میشم از این که این وبلاگو ساختم آخه یه چیزایی رو میخونم و برای تداعی میشه که فراموششون کردم.این حس بهم دست میده که وقتی که پای وبت گذاشتم بیهوده نبوده.اگه خداوند عمری بده تا بتونم خاطراتت رو ثبت میکنم تا بزرگ شدی از دید خودم این وبلاگ که یه گنجینه ی با ارزش از بهترین دوران زندگیت یعنی کودکیت هستش رو تقدیمت کنم مامانی و بابایی خیلی دوست دارن اینو هیچ وقت فراموش نکن مربا.فدات 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

عمه فروغ
6 شهریور 94 15:02
تولد وبت مبارک الیسا جونم فیروزه جون ان شاا.. که همیشه از روزهای خوب دختری براش بنویسی
مامان فیروزه
پاسخ
فروغ جان جوابه تو رو چی بدم که زبانم قاصره.بس که بهمون محبت داری خدا حفظت کنه دوسته نازنینم🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍
رویا
6 شهریور 94 18:46
من که بیشتر تو اینستا دنبال میکنم الیسا رو روزشم با تاخیر مبارک
مامان فیروزه
پاسخ
شما همیشه بهمون لطف داری عزیزم😘😘😘😘😘😘😘😘😘
آی ناز
12 شهریور 94 13:26
تولدت مبارک الیسا،
مامان فیروزه
پاسخ
فدای محبتت عزیزم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
زهرا
12 شهریور 94 15:36
سلام فیروزه جونم....چرا نظراتم رو تایید نکردی؟؟؟؟؟؟ عزیزم وبلاگ قبلیم(گنبد کبود)رو حذف کن و این جدید رو لینک کن[چشمک}بهم سر بزنی ها
مامان فیروزه
پاسخ
سلام دوست گلم چشم حتما جایگزین میکنم و بهتون سر میزنم بوووس😍😍😍
زهرا
18 شهریور 94 2:46
فیروزه جون اون آدرس قبلی رو ثبت نکن چون حذف شدهاین رو ثبت کن.........حتما بیا وبم و نظر بده
مامان فیروزه
پاسخ
چشم عزیزم حتما😍😍😍😍💗💗💗
دوست محيط زيست = گلبرگ
20 شهریور 94 21:52
لينك شديد لطفا منو لينك كنيد با تشكر
مامان فیروزه
پاسخ
بله حتماااا🙏