اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

پدر دخملی...

1394/5/30 15:55
نویسنده : مامان فیروزه
622 بازدید
اشتراک گذاری

الیسا

خداوندا مراقبشان باش...

مراقب این دو...

زیرا بهترین حس دنیا را با این دو تجربه کردم...

عزیزای من ،عشقای من میمیرم واسه یه لحظه خنده تون

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

عمه فروغ
30 مرداد 94 16:22
ای جوووووووووونم 1000 ماشاا.. به الیسای ماهم با لبخند دلنشینشالهی که همیشه در کنار هم شاد و خوش باشیدفیروزه جونم و محفلتون از عشق و محبت گرم باشه براتون روزهای خوب و پر از شادی رو آرزومندمعروسکت رو هم از طرف من حسابی ببوسدوست دارم قندو عسل هفته قبل رو مسافرت شمال بودم خیلی دوست داشتم شما و الیسای ماهم رو از نزدیک ببینم ولی متاسفانه فرصت نشد
مامان فیروزه
پاسخ
وااااای عزیزم برای من سعادت بود کاش چند وقت قبل از همین طریق با هم برنامه میذاشتیم .انشاا... این دفعه اومدی برنامشو بریزیم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
مريم
30 مرداد 94 21:51
واخ خوشمزه خانم خوبي فيروزه جون عشقم چيكار ميكنه راستي قراره گوشيمو عوض كنم فالوتون ميكنم شما هم منو فالو كنيد هاااااااا
مامان فیروزه
پاسخ
باشه عزیز دلم حتماااااااااا💗💗💗💗💗💗💗😋😋😋😍😍😍😍
زهرا
31 مرداد 94 21:37
بگو گازش نگیرهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههدلم ضعف رفت ووووووووووووووووووویییییییییییییییییی مماممممممممان من بچه میخوام
مامان فیروزه
پاسخ
انشاا... همه یه روز طعم مادری رو بچشن آمیننننننننن🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😘😘😘😘😘😘😘💗💗💗💗
ملیکا
6 مهر 94 4:33
عزیزم ایشالاه همیشه کنار هم سه تایی سلامت و شاد باشید و دختر نازتون به عشق زیباتون بباله... احساساتت واقعا قابل تحسینه دوستم....اگه بگم برام الگو شدی دروغ نگفتم فیروزه جون....
مامان فیروزه
پاسخ
فدای تو دوست عزیزم.خیلی بهم لطف داری ممنون💗💗💗💗💗💗💗