اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

پری کوچولوی من...

1394/4/4 19:58
نویسنده : مامان فیروزه
804 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک کوچولوی من

وروجک شدی واسه خودت.یه دخمل پر انرژی که انرژیش به این راحتیا تخلیه نمیشه این روزا بیش تر از قبل بازی دوست داریهر جا میریم حتما نباید نی نی ها هم سن خودت باشن به بزرگ تر از خودتم گیر میدی تا باهات بازی کنن .دوست یابیت حسابی عالیه خدا رو شکر بچه هام کلافه نمیشن باهات خوب کنار میان تا باهاشون دعوا میکنی از دلشون در میاری دل نازک خانوم.اگر ازت تبلت بخوان نمیدی میبینی ناراحت میشن زود کوتاه میای میدی تا بازی کنن حسابی هم زرنگی یه کم دستشون میمونه ازشون میگیری.اگرم نخوای اسباب بازیهه و خوراکیتو به کسی بدی اصلا اصرار نمیکنم چون توی یه مطلب خوندم حس مالکیت چیزه خوبیه که من نباید بهم بزنمش.ولی خدا رو شکر همه ی رفتارات متعادله هنوز چیزی نگرانم نکرده.

آب بازیه خوشگل خانم خونه ی پدر جون

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

عااااااااشقتم ماهک من

الیسا

الیسا

الیسا

نانای نانای

الیسا

و یه روز دیگه خونه پدر جون بازم نانای واسه دلبری

الیسا

الیسا

واسه اولین بار موهای خرگوشیتو گوجه ای بستم

الیسا

الیسا

مامانی مشغول آشپزی دخملی مشغول خوردن گوجه

الیسا

قربون دخمل گلم عاااااشقتم

قلب

 

 


پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

همراه رایانه
5 تیر 94 13:09
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به سوالات کامپیوتری، موبایل، تبلت شماره تماس : 9099070345 www.poshtyban .ir
سوگند عشق مامان و بابا
5 تیر 94 18:06
سلام عشقولک عاشقتم روز خوووبی بود ولی کلا خیسم کرده بودی موش کوچولوووووووو قررررررربون نی نای نای کردن و اون موهات بشمممممممم من آخههههه
مامان فیروزه
پاسخ
قربون تو که هر چی هم الیسا اذیتت میکنه بازم دوسش داری خودتم میدوی الیسا هم عاشقته وقتی تو رو میبینه کلی ذوفق میکنه فداااااااااااات
سوده
6 تیر 94 9:57
سلام عزیزدلــــــــــــــــم خدایادوست دارم این گوگولی رو یه بوس محکــــــــــــــــــــم کنم(درضمن ماشالا به تو فیروزه جان خیلی باسلیقه هستی جاری منم یه دخترداره خوشگله سفیده سفیده متاسفانه همش واسش لباس پسرونه میپوشه موهاشو نمیبنده دلم واسه بچه میسوزه افرین برشماکه اینقدر به الیسا اهمیت میدید خداحفظتون که
عمه فروغ
6 تیر 94 10:59
ای جووووووووووونم به دخترک دل نازکمون که خوب حس مالکیت رو درک کردهای جووووووووونم ناز و اداش رو ببین .بووس
مامان فیروزه
پاسخ
قربون دوست گلم مرسی ازت بوووووس
مريم
6 تیر 94 13:13
سلام عزيزم خوبين اليسا جون چه كار ميكنه ببخشيد يه كم دير سر ميزنم روزه ميگرم اولاش از دست گرما مي مردم ولي ديگه عادت كردم شما چيكار ميكني با روزه داري من كه اصلا بعداز افطار فشارم مي افته اليسا جونمو ببوس گلم بازم ببخشيد
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیز دل خدا ببخشه فدات شم.راستش من روزه نمیگیرم تازگی الیسا رو از شیر گرفتم دارم یه کم چاق میشم.میترسم روزه دوباره لاغرم کنه .آخه از لاغری بیذاررررررررم میبوسمت دوس جونیم.
بانو
9 تیر 94 16:02
سری مسابقات عکاسی حس زندگی با موضوع دعوت همراه با جوایز ارزنده: نفر اول ربع سکه بهار آزادی نفر دوم کارت هدیه 200 هزار تومانی نفر سوم کارت هدیه 100 هزار تومانی مهلت ارسال عکس تا 30 هر ماه اطلاعات بیشتر در لینک زیر:
http://www.banoo.ir/forum/post/5318
مهسا
10 تیر 94 0:00
ای جوووونم چه ذوقی کرده دخملمونعاشق خنده ها و شیطنت هاتم.. معلومه حسابی کیف کردی خوشکل خانووم با اون دامن خوشکلت
مامان فیروزه
پاسخ
مرررسی خاله جوووونی