اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

این روزا...

1394/4/1 3:51
نویسنده : مامان فیروزه
1,529 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یدونه ی نازم عروسکم این شبا یا همش میریم غار هوتو یا جنگل عباس آباد روزاهم از بس گرمه زیاد بیرون نمیریم طفلی بابایی که توی گرما همش سر ساختمونه الانم که سه تا رو با هم گرفته مجبوره تا تاریک شدن هوا بمونه خدا هم به بابا هم به کارگراش قوت بده .این روزا ریشاشم بلند کرده اما بازم تاثیر نداره حسابی آفتاب سوخته شده عزیزم.شما هم که فقط نفست به بابایی بنده همش میگی بابا بابا بابا یعنی دیوونشی حرف زدنت خیلی داره پیشرفت میکنه تقریبا همه کلماتو میگی البته با زبون شیرین خودت

دخملی حاضر شده تا بریم هوتو

الیسا

اینجام شبه بعدشه بازم هوتو با آرمینا مشغول تاب بازی

الیسا

الیسا

فدای قدت . مثل بابایی خوش استیلیاز خود راضی

الیسا

 

امروز مشغول بازی و خونه ی  شلخته از دسته شما

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

امشبم حاضر شدی بریم جنگل عباس آباد  نوبت ما بود دوستامونو شام مهمون کنیمخوشمزه

الیسا

الیسا

دخملی میمیری واسه هندونه داشتی میخوردی خوابت برد

الیسا

دیروز دو تایی رفتیم بازار این لباسو برات خریدم

الیسا

دخملی  عاشق رسیدگی به نینی هاش

الیسا

اینم عکس ساغر کوچولو نی نی گله دختر داییمه  که هر شب به دیدن هم عادت کردین  وقتی اومده بود پیشت این عکسو ازش انداختم که همین مدلو وقتی تو کوچولو بودی ازت انداخته بودم

الیسا

از بس دستو پا میزد و نگاه نمیکرد یکیشم خوب نشد فداش بشم

اینم دخمل سه ماهه من وقتی این مدلی عکس انداخته بود

الیسا

دوست دارم خوشگله خوشگلاااااااااا

 


پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سوگندعشق مامان و بابا
1 تیر 94 11:11
سلام گلم دلم و ااست تنگ شده دخترخاله جون کی میریم پارک عاشقتم زنبورک عسلی من ایندفعه با فاطمه کار دارم اخه به این میگن دختر دایی دوروزه بهش میگم بیا نمیاد الیسا جون عاااااااااا شقتم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم ایندفعه تما میاد دیدنه تو دوست داریم با نمک
مهسا مامی رها
1 تیر 94 15:50
سلام الیسا خوشکله چه با نمک شده اون عکسه سه ماهگیش.. آفرین به این مامان هنرمند.. ای جوونم , خواب اونم هندونه به دست.. رهای منم عاشق هندونست..
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از حضورت .خدا رها جونو حفظش کنه عزیزم
عمه فروغ
2 تیر 94 23:38
خوشحالم که این روزها بهت خوش میگذره الیسا جونم همیشه به شادی و گردش.لباس نو مبارک ان شاا.. به شادی استفاده کنی ای جوووووووونم عزیزم ببین چطور با هندونه خوابش بردهاز طرف منم بچلونش مامان فیروزه
مامان فیروزه
پاسخ
فدات بشم عزیزم شمام ببوس آرشیدای ملوسو بوووووووس
زهرا
3 تیر 94 2:01
ووووووووووویییییییییییی فدات بشم من جوجهفیروزه جون خیاطی یادگرفتن سخته؟؟؟؟/
مامان فیروزه
پاسخ
قربون تو دوسته گلم .نه عزیزم اگه علاقه داشته باشی آسونه
سوده
3 تیر 94 8:42
عــــــــــــزیزمی چه دخملی نازی خدا حفظش کنه این گوگولی رووووووووووووووووووووووووووووو 1000تابوووووس مامان فیروزه جان میشه بپرسم کدوم شهری؟
مامان فیروزه
پاسخ
مرسی از محبتت دوست عزیزم من استان مازندران شهرستان بهشهر زندگی میکنم