اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

خلاصه رفتيم ديدن النا جوني

1392/8/13 16:22
نویسنده : مامان فیروزه
599 بازدید
اشتراک گذاری
عزيز دلم سلام خلاصه رفتيم ديدن النا جون دخمره دوست من .وقتي شما و النا جون دنيا نيومده بودين ما به همراه باباهاتون تفريح هاي تاريخي زيادي رفتيم (باغه آلوچه ي آقا شعبون_كنت_عباس آباد_جاده ي پلنگ خيل وبارون ن ن_و...)بزرگ شدي و وبلاگتو خوندي بيا پيشم تا هر كدومو واست تعريف كنم آخه پشت هر كدومش كلي داستانه خاله مطهره زحمت كشيد واسه شما يه لباسه ناز دوجيد دستش بي بلا دوسته خاله مطهره مينا و خواهر خاله به همراه پسرش نريمان كه حسابي شيطون بلا بود اونجا بودن كلي خوش گذشت از اونجا رفتيم خونه ي خاله ي بابا اسي همه جمع بودم و بساط مورد علاقه ي من آش خوري شما هم كه حال كردي همه واست غش و ضعف ميكردن بعدشم كه خونه و لالا.دوست دارم واز خدا واسه داشتنت ممنونم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)