اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

سیزده بدر ۹۴ هم گذشت...

1394/1/14 3:55
نویسنده : مامان فیروزه
1,277 بازدید
اشتراک گذاری

الیسا

سلام  به عزیز دردونه  ی خودم الیسا جونم نفسم

امسالم مثل سال گذشته سیزده بدرمون توی زمین مامان شهین گذشت هوا یه کمی سرد بود اما چون یه اتاق توی زمین بود خیالمون از بابت سرما  راحت بود.

کلی خوش گذروندی و بازی کردی

عکسی هم که بالای وبلاگت روی پست ثابت قرار دادم که سه تایی انداختیم مربوط میشه به سیزده به دره پارسال عشقولکم.به همین سادگی یه سال گذشت

عروسک نازم مامانی عاشقته

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

 الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

 الیساالیسا

 

 الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

 الیسا

الیسا

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

کوثر
17 فروردین 94 17:44
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از این که اومدی پیشمون.حتما بهت سر میزنم عزیزم بوووووووس
مامان بهار
17 فروردین 94 19:36
مثل همیشه عالی.قربونه دوست جونم که با لبخندش کلی انرژی گرفتم. عکس اولم خیلی خوبه هر سه لبخند دارید حتی اون الیسا خوردنیه
مامان فیروزه
پاسخ
ممنونم بهار جووووووونی فدات.عزیزم ببوس اون دخمل خوردنیتو
مريم
18 فروردین 94 22:32
سلام فيروزه جون خوبين سيزده بدر خوش گذشت عكساتون مثل هميشه عالي اليسا چقدر جيگر شده تو خيلي خوش عكسي عكس من چون به بيني حساسم هميشه تو عكسا فك ميكنم بينيم 10 برابر شده
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیز دلم چه خبراااااااااا؟عزیزم حساس نباش بینی منم همچین خوشگل نیست اعتماد به نفس داشته باش هر خوشگلی یه عیبی هم داره دیگه دوست من خیلی هم ملوسه فدات شم
عمه فروغ
18 فروردین 94 23:36
ای جوووووووووونم هزار ماشاا.. به الیسای گلم خوشحالم که بهتون خوش گذشته همیشه شاد و خوش باشید
مامان فیروزه
پاسخ
قربونت برم عزیزم ممنونم همچنین شما.انشاا... شمام همش دلتون خوش باشه
عمه فروغ
18 فروردین 94 23:42
عزیزم رنگ قرمز خیلی بهت میاد بوووووووووووووس برای پری کوچولو
مامان فیروزه
پاسخ
قربونت فروغ جون .یه عالمه بوس واسه آرشیدا و عمه جونش
سما مامان مرسانا و ارشيا
20 فروردین 94 9:20
سلام فيروزه جون به به چه عكساى خوشگلى ماشالا عروسك منو نگا مامانى اين خوشگليش به كى رفته؟؟؟؟؟ چه زمين سرسبزىخيلى اليسا جونم خوش عكسه سال نوتون هم با تأخير خيلى زياد مبارك صد سال به اين سالها راستى مامان عزيز مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیز دلم.ممنون واسه این همه لطفت سال نو مبارک عزیزم کوچولوهاتو ببوس سما جون.
بابا و مامان آروین کوچولو
20 فروردین 94 22:57
از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد دعایتان می کنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم لحظه هایتان بهاری لباتون خندون دلتون شاد روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی سال نو مبارک
مامان فیروزه
پاسخ
فدای دوست گل و مهربونم.مرسی عزیزم سال نوتون مبارک آروین جونو ببوس عزیزم