اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

۶فروردین یه روز عااااالی

1394/1/11 4:03
نویسنده : مامان فیروزه
756 بازدید
اشتراک گذاری

پشمک مامانی ۶عید هوا عالی بود تصمیم گرفتیم با عمه و عموی بابا اسی بریم کوهنوردی از توی شهر پیاده راه افتادیم سمت سالار تپه و سنگ نو  که من عاشق هر دو جام چون کلی از این مکان ها با بابایی خاطره داریم.شمام از اول تا آخرش بغل بابایی بیچاره بودی آخه راهش سخت بود من نمیتونستم بغلت کنم خیلی به هممون خوش گذشت .من که آخراش از نفس افتاده بودم 

الیسا

 

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

 

الیسا

توی عکس بالایی وسطی زن عمو و بغلیش عمه بزرگ بابا اسی هستن

 اینجایی که سه تایی عکس انداختیم شهرمون از پشت کاملا پیداست خیلی باصفاست

الیسا

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

طناز (مامان آروين)
11 فروردین 94 8:20
ايشالا هميشه به گردش و شادي. اليسا خانوم ناز و دوس داشتني بوووووووووووووووووووووووووس
مامان فیروزه
پاسخ
مرسی خاله جونم ممنونم
عمه فروغ
11 فروردین 94 13:48
خوشحالم که روز خوب و پرخاطره داشته اید ان شاا.. همیشه در کنار عزیزانتون شاد و خوش باشید
مامان فیروزه
پاسخ
همچنین عمه ی مهربون روی ماه برادر زادتو ببوس .فدات
سحر
15 فروردین 94 9:00
سلام فیروزه جون سال نو مبارک. ماشالاش بشه ملوسکت شده یه گوله نمک ان شالله نی نی منم اول از هر چی سلامت باشه بعدش خیلی دوست دارم مثل الیسا جون جیگرررررررررررررر بشه. ان شالله که ملوسکت همیشه سالم و سلامت باشه
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم سال نو شمام مبارک انشاا...شمام صاحب یه نینی سالمو خوشگل بشی .بوووووووووس