اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

نه بابااااااااااااا...

1393/11/24 1:28
نویسنده : مامان فیروزه
685 بازدید
اشتراک گذاری

عشقولیه مامانی چند روز پیش دوربین دستت بود داشتی باهاش بازی میکردی منم مشغول تماشایtvبودم بعدشم رفتی با اسباب بازیات مشغول شدی منم دیدم دوربین روشنه افتاد یه گوشه برداشتم خاموشش کنم که همین طوری رفتم سراغ دیدن عکسا با کمال تعجب دیدم حدود ده تایی از خودت عکس انداختی واااااای دلم غش کرد کی تو این قد بلا شدی الیسا؟؟؟بیشترش تار شده اما دلم نیومد پاکش کنم قربون دخمر زرنگم برم

 

اینم دخمر خودشیفته با صورت کثیف

اولین عکاسیه زندگیت که سوژه هم خودتی

الیسا

الیسا

الیسا

عزیز دلم عاشقتم خدا جون ممنون واسه وجود دخمرم


پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عمه فروغ
24 بهمن 93 13:23
ای جوووووووووووونم هزار ماشاا... به الیسای گلمعزیزم چقدر بلا شدیچه عکس هایی هم از خودش گرفته مامان فیروزه از طرف منم حسابی ببوس این خانم عکاس رو
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون فروغ جون که همیشه حضورت توی وبم پر رنگه با این که به آرشیدا همش سر میزنم اما به خاطر نتم که ایرانسله نمیتونم نظر بذارم صفحه ی نظر برام به سختی وا میشه انشاا... مودم گرفتم از خجالتت در میام بوووووووس
حدیث
26 بهمن 93 11:29
سلام فیروزه جون ماشالله دخترتون خیلی خوشگله خدا حفظش کنه چه عکسای ازخودش گرفته الهی خیلی نازه
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم چشات ناز میبینه ممنون که بهمون سر زدی بووووووس
ندا
26 بهمن 93 14:13
سلام فیروزه جونی دخترمون باهوش و زرنگه دیگه ماشالله به گل دخملی وای فیروزه جون بابت هرکدوم از این پستها کلی بعدش ماسالله میگم دخترمون دیگه جشم نخوره یه وقتی آخه...... اسفند یادت نره عزیزحون
مامان فیروزه
پاسخ
ندا جون سلام ممنون که این قده بهمون لطف داری .چشم...میبوسمت