اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

بعد ۱۶روز غیبت ما اومدیم...

1393/11/23 0:05
نویسنده : مامان فیروزه
861 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمر ماهم،عروسکم،نانازمامانی

سلام به دوستای گلم شرمنده که نگرانتون کردم امان از دست لاین و وایبر و...که حسابی تنبلم کردن باعث شدن که وبلاگمو دیر آپ کنم اما کلی عکس از این روزامون هست که به مرور میذارم 

عاشقیم این روزا با الیسا جونم زیاده بزرگ شده و هزار ماشالله با درک و فهم .خلاصه منو پدرش داریم حالشو میبریم احسنت به مادری که الیسا رو زاییدهنیشخند

میرم سراغ عکسا

این  عکسا مربوط به دیروزه که با بابایی رفته بودیم  سر ساختمون توی خلیل شهر خیلی با صفا بود

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

اینجام داشتی  به مرغ و خروسا علف میدادی از روی زمین میچیدی میبردی سمتشون اونام وقتی با نوکاشون از دستت میکشیدن کلی جیغ میکشیدی و ذوق میکردی دوست نداشتی از اونجا تکون بخوری.

الیسا

اینجام کیف پسر خاله جونو گذاشتی دوشت با کلی ذوق منم دیدم دوست داری رفتم وسایلشو خریدم تا یکی برات درست کنم آماده شد عکسشو میذارم برات

الیسا

اخمتو قربون مامی جون

الیسا

فضول خانووووووم

الیسا

فدای خنده هات عروسکم

الیسا

رقص و بوس کاریه شما و دخمل پسر خالم مهراناتوی جشن نامزدیه پسر خاله کوچیکه...

الیسا

الیسا

واما نانای خونه مامان جون اونم با تجهیزات

الیسا

الیسا

واما در آخر یه نمونه از قهر کردنات که این پروسه خودش احتیاج به یه پست جداگانه داره و مفصله

الیسا

عروسک مامانی  یه ویژگیت که متاسفانه به من رفته اینه که با کوچیکترین سردی زودی سرما میخوری دو هفته مریض بودی که حسابی لاغر شدی و غذات کم بود تازه داری بهتر میشی خیلی ضعیفت کرده خدا کنه زودتر هوا خوب شه راحت شیم تفریح این روزامون شده هر شب گشتن توی شهر بعدشم خونه...آخه هوا سرده اصلا نمیشه از ماشین پیاده شد.

دوست دارم ماه پیشونی فعلا تا پست بعد بای.بای بای

 


پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

محمد
23 بهمن 93 9:42
سلام با محصولات جدید آماده سازی کیک، دسر بروزم.
عمه فروغ
23 بهمن 93 11:24
به به چه عکس های خوشگلی خدا رو شکر که بهتر شدی ان شاا.. همیشه سلامت باشی
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم چشمات خوشگل میبینه. ممنون فروغ جون دخمری رو ببوسش
آیسان ، ترانه
23 بهمن 93 13:14
سلام دوست عزیز ... از وبلاگ زیبای شما دیدن کردم ، خسته نباشید ... خوشحال میشم به من هم سر بزنید ... منتظر حضور و نظرات مکتوب شما هستم ... سپاس ...
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون. حتما بهتون سر میزنم
سما مامان مرسانا و ارشيا
23 بهمن 93 14:31
سلام عزيزم چه دختر خوشگل و نازى خدا حفظش كنهزير سايه ى پدر و مادر خوبش بزرگشه شما رو به وبلاگ دخترم و پسملم دعوت ميكنم با افتخار لينك شديد لطفا شما هم ما رو بلينكيد از طرف من اليسا جون رو ببوس عزيزم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی حتما بهت سر میزنم و میلینکمت بوووووووووووس واسه دو تا عروسکات
سحر
25 بهمن 93 8:27
سلام فیروزه جون ماشاله الیسا جون خودش دیگه حسابی خانوم شده چقدر این تیپ صورتی بهش میاد خیلی نازززززززززززه. راستی عزیزم منم با دعای خیر شما عزیزان نی نی دار شدم خیلی خوشحالم بوس
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ...وااااااااااااااااااااااای خیلی خوشحال شدم انشاالله به سلامتی به دنیا میاد خدارو شکررررررررررررر