اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

happy valentine day«آتلیه مامان فیروزه»

1393/11/26 1:29
نویسنده : مامان فیروزه
631 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی ما

روز عشق مبااااااااااارک...

 

الیسا

الیسا

 الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

 I love you pmc

 الیسا

عروسکم از بین  ۴۵تا عکسی که ازت انداختم این  چندتا رو انتخاب کردم اون عروسکی هم که توی عکسا کنارته اولین هدیه ی ولنتاین من به  بابا اسی بود زمانی که با هم دوست بودیم یادش بخیر...

همسر گلم  به تو هم تبریک میگم انشاالله عشقمون به هم  هیچ وقت کم نشه عاشقتونم

عزیزم برات پست تبریک ۱۷ ماهگیتم نذاشتم زودی برات میذارم بوووس

 

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ندا
26 بهمن 93 14:22
ماشالله گل دختر چه ژستی هم گرفته........ دلم مبخواد بچلونممممممممممممممممممش حسابی ببوسید خانومی خوشکل رو..........
مامان فیروزه
پاسخ
حتما عزیزم بوووووووووووووووووووووس
حدیث
26 بهمن 93 15:23
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی اگه شمع بودی روشن ترین بودی عزیز ترینم ولنتاین مبارک
مامان فیروزه
پاسخ
ازت ممنونم عزیزم حسابی لطف داری
مريم
28 بهمن 93 22:02
سلام دوست گلم خوبين چه خبر فيروزه جون من هروقت ميرم ميام پرنسس جونم روز به روز بزرگ ميشه اسپند دود كن براش اجي جون ببخشيد دير سر ميزنم جاتون خالي رفته بوديم اهواز بخاطر همين راستي والنتاين هم مبارك ايشالله عشقتون پايدار چه خوب ما تو دوران دوستيمون هر چي به همسري دادم گمش كرده
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیز دلم اهواز خوش گذشت؟؟انشاالله تو و همسری هم همیشه خوشبخت باشین .اره الیسا هم داره بزرگ میشه من با این که همش کنارشم بازم بزرگ شدنشو دارم حس میکنم زودتر یه دوست واسه دخمرم بیار بوووووووس به همسر و خونوادت سلاممو برسون دوست دارم
عمه فروغ
28 بهمن 93 22:55
به به چه عکس های خوشگلی آفرین به مامان فیروزه پرحوصله ان شاا.. عشقتون همیشه پابرجا باشه عزیزم و کلبه عشقتون همیشه از محبت گرم باشه هزار تا بوس برای الیسای گلم
مامان فیروزه
پاسخ
قربونت برم فروغ جون لطفت کم نش یه دنیا بوووووووووس واسه خودتو آرشیدا جونی