اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

رویش دوازدهمین دندون...

1393/11/9 10:39
نویسنده : مامان فیروزه
523 بازدید
اشتراک گذاری

الیسا

دوازدهمین مروارید دخمری از فک پایین سمت راست یه دندونه نیش بوده که

 

 

وقتی نازگلم یک سال و چهار ماه و پانزده روزه بوده روییده

هوراهوراهورا

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

negar
9 بهمن 93 10:50
ای جان بچتون خیلی نازه خدا حفظش کنه از کارهای نمدی من دیدن کنید برای تزیین اتاق نی نیتون فوق العادس http://honarenamad.niniweblog.com
مامان فیروزه
پاسخ
حتما عزیزم
عمه فروغ
9 بهمن 93 16:19
مبـــــــــــــــــــــــــــــارک الیسا جونم
مامان فیروزه
پاسخ
میسی عزیزمممممممممممم
مريم
10 بهمن 93 21:35
مبارك باشه عزيزم راستي فيروزه جون تو پست قبلي نظر دادم تائيدش نكردي اليسا خوبه ببخشيد تو نظر قبلي گفتم امتحانم تازه تموم شده كلي دلم واسه اليسا گلي تنگ شده راستي خوشمل خانوم روز به روز خوردني تر ميشه از طرف من ببوسش
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم به سلامتی امتحاناتت تموم شد.انشاالله موفق بشی فدات شم جز این نظرت نظره دیگه ای ندیدم دوست داریم مریم جونی ما هم میبوسیمت
سحر
15 بهمن 93 9:38
سلام فیروزه جون .ان شاا... مبارک ملوسکت باشه
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون عزیزم بووووووووس
سوگند عشق مامان و بابا
20 بهمن 93 14:48
مبارکههه مووش مووشیه من دندون موشیه موش موش موشک من نوشمک نوشمک من امروز کلا تو فازم
عمه فروغ
21 بهمن 93 0:01
سلام فیروزه جون خوب هستید؟ الیسای گلم خوبه؟ کجایید نیستید؟نگران شدم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم ما خوبیم شرمنده دیر اومدیم بوووووووووووووووس عزیزم آرشیدا جونو ببوسش