اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

اينم از جشن چهل روزگيه پري كوچولو

1392/7/28 15:28
نویسنده : مامان فیروزه
1,369 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عروس كوچولو خلاصه جشنت با هزار خوشگذروني وخستگي تموم شد گلم شما هم خانوم بودي ولي از بس دست به دست شدي هم من كلافه شدم هم شما ولي هر چي بود گذشت الانم استراحت كردي و سرحالي دخترم سعي كردم همه چي خوب باشه اميدوارم وقتي بزرگ شدي و فيلمه جشنت رو ديدي راضي باشي خانوم دوستم فهيمه هم خيلي كمكم كرد دستش درد نكنه كلي رقصيديم و صفا كرديم با اين كه مجلس زنونه بود اما از بابايي خواستم بياد با منو تو برقصه تا توي فيلمت يادگاري بمونه آخه بابات عاشقته گلپري ساعت 6عصر هم بايد تالار رو تحویل ميداديم آخه شب جشن عروسي بود و بايد مرتب ميشد دي جي هم يگانه جون بود دستش درد نكنه (نميخواستم اينو بنويسم اما نميشه وقتي از تالار برگشتيم هنو پامون به داخل خونه نرسيد كه شما دسته ي كريرت رد شد از دستم پرت شدي پايين منم فقط جيغ كشيدم لال شده بودم تا يه ربع نميتونستم حرف بزنم بابا رمضون و مامان زهرا همش آرومم ميكردن خاله الهه هم لختت كردو همه بدنت رو نگاه كرد گفت سالمه سالمي اما دلم آروم نميشد خدا بهمون و به پري كوچولوم رحم كرد لعنت به چشمه شور با اين كه اسپند دود كردم و آيهء الكرسي خوندم بازم... خدا رو هزار مرتبه شكر كه سالمي نفسه من دوست دارم شيرينم جديدا از بس بغلي شدي ميذارمت توي آغوشي و توي خونه دورت ميدم ناقلاي من بوس بوس
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)