اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

اولين عيد قربون اليسايي

1392/7/28 15:06
نویسنده : مامان فیروزه
1,141 بازدید
اشتراک گذاری
سلام قندوعسل الهي قربونت برم كه داري روز به روز بزرگتر ميشي جلو چشام عزيزم من توي پست قبليت نوشتم كه عيد قربون رو پيش سبحان جونيم غافل از اين كه مامان شهين واسه دخمرم يه گوسفند گرفته و دخمرم خودش قربوني داره خلاصه ما صبح عيد رفتيم خونه ي مامان شهين اونجا هم بابات سوپرايزم كرد گوسفندتو خودش قربوني كرد اما من نميدونستم بلده خلاصه باگوسفندت عكسم انداختي عسلم همه ي پست هات طبق موضوعاتشون عكس دارن اما من چون نميدونم چرا به گزينه ي اون درخت كوچولو دسترسي ندارم فعلا نميتونم عكساتو بذارم اما درستش ميكنم قلمبه ي من يه كاره جالب ديگه كه ميكني وقتي زبون در ميارم تو هم تكرار ميكني البته اين كارو از 3روزگي ميكردي باهوشه مامان بعد بساط كبابخوري برگشتيم خونه ي خاله الهه پيشه سبحان خلاصه كلي خوش گذشت آبنباته من. منو بابا واست ميميريم خدا واسه همه چي شكرت
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)