اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

جوجه کبوتر سبحان جونی

1393/3/20 3:54
نویسنده : مامان فیروزه
720 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلکم بالاخره جوجه ی کبوتر سبحان جونی متولد شد دوتا تخم بود اما متاسفانه فقط یکیش از تخم در اومد اینم شما و پسرخاله محو تماشای نینی کبوتر کاکل به سر                                                                                                                                  الیسا                                                                                                                                              الیسا       اینجام مشغول بازی با حلقه های هوشتی که مامان زهرا برات خریده از خودت بزرگ تره خخخخخخخنیشخند                                                                                                             الیسا        خدایا شکرت واسه وجود الیسا که واقاااااااااااااا برکته .جز سلامتی الیسا و اسی چیزی نمیخوام ازت نگهدارشون باش ...

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (10)

مامانی
20 خرداد 93 10:26
سلام.توفیق الهی نصیبتان شده شریف بیارید.منتظرتونیم
مامان فیروزه
پاسخ
با کمال میل فریبای عزیز قبول باشه حاجت روا شی دوست جونی
سوگندجونی
20 خرداد 93 10:26
الهی من قربون تو و سبحان بشم الیسا جوجوکاش حلقه هوشی مال من بود دوستون دارم دخترخاله والیسا جون گلم ممنون دیروز اومدی پیشم
مامان فیروزه
پاسخ
قابلتو نداره عزیزم بازم بهت سر میزنم
مامانی
20 خرداد 93 16:22
سلام به فیروزه خوبم و دخملی نازش عزیزم ضمن تشکر بخاطر شرکتت در ختم قرآن،جزء 19 به شما تعلق داره ان شاء الله حاجت روا شی التماس دعا عزیزم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خدارو شکر که منم سهیمم
مامي
20 خرداد 93 22:05
واي قربونت برم چگونه به حلقه هاي هوشتي نگاه ميكنه نفسمي خاله
مامان فیروزه
پاسخ
تو هم عزیزمونی خاله
لی لی تم
21 خرداد 93 0:54
سلام فیروزه جان ببخش دیر شد........ دیدم مطالبت زیاد طولانیه برات فاصله بین سطرها رو بیشتر کردم
مامان فیروزه
پاسخ
ممنونم لی لی جونم کارت حرف نداره بالابرم خیلی ناز شده دوسش دارم همه چی باب سلیقمه
لی لی ✂
21 خرداد 93 3:00
کارت دعوت هم به روی چشم...فقط اندازه شو بگو و چجوری باشه؟
مامان فیروزه
پاسخ
چشم عکساس که حاضر شد ایمیل میکنم بوووووووس
سوگندجونی
21 خرداد 93 10:54
قربونت برم کجایی دلمون تنگیده براتون حداقل بیاین پیشمون عزیز دلم
مامان فیروزه
پاسخ
حتما بوووووووووووووووس
الهه مامان سلما
22 خرداد 93 1:03
سلام فیروزه جان بله اصالتا آملی هستم ولی خودم و دخترم متولد تهرانیم....خواستم سلما اصالتش یدش نره... من عاشق شمالم... خوشبختم عزیزم.
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم منم خوشبختم از آشناییت ممنون واسه کمکات توی پرسش و پاسخ
سوگندجونی
22 خرداد 93 17:26
الووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووعشق رویایی مروارید عشق من کجایی دارم میمیرم
مامان فیروزه
پاسخ
اومدم جیگرررررررررررر
سوگندجونی
22 خرداد 93 20:32
الهی برات بمیرم من فیروزه جون حال گل پری خوبه دلم میخواد گریه کنم امروز که داشتیم از خونه فاطمه شون میو مدیم واسه الیسا جونم کلی دعا کردم واینشاالله امام زمان کمکت کنه تا جیگرم خوب بشه چون هم بچه سختی میکشه هم تو درسته سرما خورده ولی انشاالله زود زود حالش مثل روز اول بشه ببخشید سرتو درد آوردم گل نازم رو ببوس اانشاالله هیچکس مریض نشه اون بچست خدایا خیلی برای جیگرم دعا کردم دوستو ن دارم تا ابد
مامان فیروزه
پاسخ
مرسی گله بنفشه