اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

عکسای قدیمی جا مونده از دخمری............

1393/2/15 0:42
نویسنده : مامان فیروزه
781 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی ما این عکسایی که برات گذاشتم خلاقیته خودم توی خونست .

 

توی این عکسا سه ماهته ناز گلم...

با شال و روسری هام برات زمینش رو درست کردم

تو هم خیلی همکاری کردی مامی جون 

ببین چقدر کوشمولو بودددددددددی

 

الیسا

                                       

الیسا

                                                                                                                                                                                                                               الیسا

 

 

عزیزم بازم از  عکسای قدیمت برات مونده که بعد

 

میذارم...

 

دوست دارم ماه ییشونیییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

دیبا
14 اردیبهشت 93 19:13
خاله الهه تعریفتو خیلی پیش من کرد. امروز اومدم دیدم دیدم راست میگفت
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون دیبا جون خاله تعریف شما رو هم زیاد کرده امیدوارم موفق باشی
شهناز
14 اردیبهشت 93 19:23
الهی چقد نازه ایشالله خدا حفظش کنه به من هم سری بزن عزیزم
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون از لطفت حتما بهت سر میزنم
سوگندجونی
14 اردیبهشت 93 20:00
عشقی تو جیگر الهی من فدات شم که یه هلویی زرد آلوی من
مامان فیروزه
پاسخ
مرررررررررررررسی عسلم
مريم
14 اردیبهشت 93 22:42
خيلي با نمك شده نفسم ولي فيروزه جون توانايي هات بيسته بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون از لطفت جیگرررررر آخر نگفتی کدوم مریمی بی سوالی راه انداختی بدجورررررررررررررر
مريم
15 اردیبهشت 93 23:07
عزيزم از اشنايان نيستم وبلاگ اليسا جونمو ديده بودم يه بار بعد گمش كردم اسم وبلاگ يادم رفته بود هي ميگشتم يه ماه پيش داشتم تو ني ني سايت ميگشتم يهو ديدم
مامان فیروزه
پاسخ
وااااااای چقده لطف داری عزیزم ما هم خاطرتو میخوایم خوشحالم که دوست مجازی سرسختی دارم اگه موافق باشی بیشتر آشنا شیم برام بگو از کدوم شهری و.... و.... و.... البته نظرتو به صورت خصوصی بذار برام بوووووووووس
مريم
16 اردیبهشت 93 15:08
واي فيروزه جون نظرمو تائيد نكن يادم رفت به خصوصي نفرستادم دوستم
مامان فیروزه
پاسخ
خوشبختم عزیزم منم همه چیزو توی درباره ی وبلاگم شرح دادم اما اگه دوست داری چیز بیشتری ازم بدونی در خدمتممممممممم
فریبا
16 اردیبهشت 93 20:09
به به عجب مامانی هنرمندی وروجک عکسات مثه همیشه خیلی قشنگه خاله جووووون
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون خاله فریبا جونم آهاااااااااای نینی خوشگله زود بپر توی دله خالم منتظرته ......
مامان دو وروجک
17 اردیبهشت 93 0:33
سلام عزیزمتازه با وبلاگتون آشنا شدم واقعا قشنگ .ایده های جالبی برای عکس انداختن داشتید خیلی خوشم اومد دلم نیومد براتون نظر نذارم.اگه دوست داشته باشید با هم تبادل لینک داشته باشیم.موافقید
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفت منم از آشناییت خوشبختم و می لینکمت دوسته خوبم
فدایی محیا
22 اردیبهشت 93 11:43
آفرین ب مامان هنرمند
مامان فیروزه
پاسخ
ناخن کوچیکه ی شمام نمیشیم دوستممممم
شایان
15 اسفند 93 21:27
سلام خداوکیل ایول خیلی وبلاگ قشنگ و خوشملی دارین خدا هم خودتون هم بچتون رو حفظ کنه ارزوی موفقیت
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون