اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

فرشته ی مهربون ....ممنون برای دندون

1393/2/9 20:37
نویسنده : مامان فیروزه
789 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ،سلام ،صدتا سلام/من اومدم  با دندونام

میخوام نشونتون بدم /صاحب مروارید شدم  

یواش ،یواشو بی صدا/شدم قاطی کباب خورا...

 

الیسا

 

الیسا  الیسا   الیسا

 

دلبر من دیروز  دقیقا در هفت ماه و بیست ودو روزگیت اولین مروارید  دهانت  توسط فرشته ی مهربون بهت هدیه شد..راستش من خودم متوجه ش نشدم دیروز توی آتلیه فاطمه جون گفت الیسا کی دندون در آورد منم گفتم که نهههههه دندون نداره اما گفت خودم دیدم بعدش وقتی منو فهیمه جون دقت کردیم  فهمیدیم بله.......از خوشحالی فقط گریه نکردم دیگه.خیلی خوشحالم گلکم انشاالله همیشه سلامت باشی  برات زودی اسپند ریختم و صدقه گذاشتم جشن دندونی هم  همین روزاست تا خودمو یه کم آماده کنم  دوست دارم  مادرررررررر                                                                                                         الیساخدا یا ممنون واسه داشتن الیسا و تاج سرم اسیالیسا

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مريم
10 اردیبهشت 93 14:43
اليسا جونم رويش اولين مرواريدت مبارك بووووووووووووووووووس فيروزه جون ميشه عكس هاي اتليه ي اليسا جونمو بذاري
مامان فیروزه
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم عکساش آماده شد حتما میذارم عزیزم زود باش بگو کدوم مریمی مردم از فضولییییییی
مريم
11 اردیبهشت 93 11:28
عزيزم اخه چطوري بگم قبلا يه بار نظر گذاشته بودم اسممو مريم 2 مينويسم كه بشناسي مريم 2 ام
مامان فیروزه
پاسخ
قربون شکل ماهت من منظورم اینه که از دوستان نی نی وبلاگیم هستی یا آشنای خودمی آخه نشناختمت جوجو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سوگندجونی
12 اردیبهشت 93 10:02
سلام کباب خور من عشقم میمیرم برات 'رویش دندونت مبارک نفسم آخه توروچه به دندون در آوردن مروارید عشق من دخترخاله جون اگه عیبی نداره عکس آتلیه مروارید عشق منو بزاریه خیلی گل برای گل
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون سوگند جونم عاشقتیممممممم