اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

امروز رفتی آتلیه...

1393/2/9 4:20
نویسنده : مامان فیروزه
519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به یکی یدونه ی خودم...

عزیزم خلاصه امروز بعد کلی تنبلی بردمت آتلیه ژست .دخمر خوش عکس من کلی عکسای

ناز گرفتی که موقع انتخاب دلم نمی اومد از یکیش بگذرم امروز با فهیمه جون و فاطمه جون

رفتیم که کلی کمک حالم بودن فهیمه که از بس برات شکلک در آورد که بخندی و به دوربین

توجه کنی هلاک شد دستشون بی بلا یه هفته ی دیگه هم حاضر میشن یکی از خشگلاشم

گفتم بزرگ بزنه رو شاسی برای این که بزنیم توی حال بعد از تموم شدن عکسای نازت که دلم

داره براشون میره رفتیم بازار برات کالسکه خریدم که خیلی خوشگله از بازار تا خونه تخت

توش خوابیدی نفسم. 

 

 

اینجا فهیمه جون حاضرت کرد داره باهات بازی میکنه کلی عاشقش شدی عزیزم...

الیسا

 

اینم کالسکه ی ملوست مبارکت باشه                                                                الیسا                       دوست

داری فقط دورت بدیم تا نگه میدارمش نق میزنی جوجوی من.توی راه برگشت این کفشو از

یه دست فروش ترکمن برات گرفتم البته الان اندازت نمیشه اما نکته ی انحرافیش قیمتشه

پنج هزار تومان خخخخخخخخنیشخند دوست دارم زود تر اندازت شه با یه شلوار جین بپوشی

هلوی مامان

                                الیسا                                                    و اما یه خبررررر خوب برات دارم که توی پست بعدی برات میذارمممم دوست دارم باااااای بای بای

 

نوشته ها به  هم ریخته بعدا درستش میکنمممممم خخخخ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مطهره
9 اردیبهشت 93 21:27
مبارکـــــــــــــــــــــــه خاله جونم زبونم بند اومد با این همه خبر خوش خدایا یکی بهم کمک کنه بعده اینهمه مدت با اینهمه خبر نمیگی ما پس بیفتیم حالا زودی پاشو بیا که کارت دارم ملوس
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون خاله جون درو وا کن که رسیدددددددددم