اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

یه روز پر استرس

1393/2/4 3:42
نویسنده : مامان فیروزه
553 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمر نازنینم

عروسک ملوسم دخمر ظریف و نازم  امروز با کلیییییییی تاخیر واکسن ۶ماهگیتو زدی یه کمم گریه کردی دخمری وزنت ۹ کیلو و قدت ۷۱سانت بود از هر دوتاش بی نهایت راضی بودن منم خوشحال شدم وقتی قدتو اندازه گرفت من برداشتمت بعد خانومه موقع نوشتن با کلی تعجب به من نگاه کرد گفت فکر کنم اشتباه گرفتم دوباره الیسا رو بذار  منم گذاشتم گفت نه بابا درسته ۷۱سانت براش خیلی زیاد نیست؟؟؟؟؟؟؟؟!!! منم خندم گرفت بهش گفتم باباش بیرون نشسته اگه میدیدیش میفهمیدی دخمرم طبیعیهنیشخندبعد زدن واکسن که گریه افتادی بابایی زود اومد داخل همه با دیدن بابا کلی خندیدن گفتن پس الیسا حق داره ایقدی شهنیشخندو اما دلیل پراسترس  شدن امروز :موقع برگشت از در مانگاه برات قطره استامینوفن گرفتیم  هر ۴ساعت به دستور درمانگاه باید بخوری اومدم خونه توی وعده ی سومی از تلخیه مزش حالت بد شد هر چی نهار و شام خورده بودی بالا آوردی به طرز فجیح منم تنها بودم  با این حال خودمو کنترل کردم بعد چون دیدم تب داری گفتم بهتره حالا که معده ت خالی شده بازم بدم که تبت شدید  نشه که ای کاش نمیدادم این بار چون چیزی واسه بالا آوردن نبود فقط چشات داشت از کاسه در میومد ورنگت شده بود مثل لبووووو تا تونستم جیغ کشیدم و گریه کردم آخه خیلی ناراحت کننده بود بعد چند دقیقه هم تو هم من آروم شدیم از بغلم زمین نمیذاشتمت حالم که بهتر شد به بابا اسی زنگ زدم تعریف کردم......اونم گفت فاطمه جون دختر دایی جونم و سجاد دارن میان تا بریم بیرون توی این فاصله فاطمه رسید تا توی پله ها دیدمش دوباره بغضم ترکید گریه.......اون بیچاره از ترس مردددددنیشخنددوباره حالم که جا اومد حاضر شدیم رفتیم بیرون که حال و هوام خیلی عوض شد یعنی کلی منو مسخره کردن واسه کارمزباناما چه کنم مادررررررررم دیگه دل ندارم

        اینم عکس درمانگاه دیگه رو ترازو جا نمیشی  ماشاالله...بغلبغل

الیسا

                  این عکسم مال امشبه که با فاطمه جون و دوستاشون رفتیم عباس آباد  قهوه خونه دو مهر

الیسا

کیفیت عکسا کمه چون با موبایل گرفتم  عزیزم الانم یه کوچولو تب داری خوابیدی لطفا زودی خوب شو منو دیگه این طوری نگرانم نکن                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           دوست دارم ....خدا حفظت کنه عشقه مامانیقلب

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سوگندجونی
4 اردیبهشت 93 15:00
الیسا جون واقعا زود خوب شو عاشقتم
مامان فیروزه
پاسخ
منم دوست دارررررررررررم
مامان الهام کوچولو
4 اردیبهشت 93 15:42
وای چرا انقد خودتو اذیت می کنی.من اگه بهشهر بودم موقع واکسن الهام بسط خونه ی مامانم اینا می شستمانشاالله زود خوب می شه.می دونی که باید قبل واکسن هم به بچه استامینوفن داد؟اینطوری کمتر تب می کنن.راستی می تونم بپرسم دکتر الیسا چوون کیه؟
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم اینم از بچه داری ماااااااقبلش قطره ندادم چون گفتم شاید واکسن نزنن آخه همش تق و لقهدکترش توکلی بود اما شنیدم رفته خارج دیگه نمیاد از این به بعد میبرم مقصودلو الهام جونی رو ببوس
مامان الهام کوچولو
5 اردیبهشت 93 2:35
جدا.اره منم می برمش مقصود لو.راستی عزیزم اگه موافقی لینک شیم.با اجازه لینکت می کنم.
مامان فیروزه
پاسخ
با کمال میل عزیزم کی از همشهری هام عزیزتر...لینکی دوستممم