اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

پیشرفت × ۳

1393/1/24 0:28
نویسنده : مامان فیروزه
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمره باهوش منبغلعروسک من دیگه داری کم کم بزرگ میشی خدارو واسه داشتنت شکر میکنیمخیال باطل عروسکم میخوام از سه تا پیشرفتت برات بگم

هوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

اولی: این که دست دستی میکنی قربونت برم که وقتی جو میگیرتت جوری دست میزنی انگاری توی عروسی هستی

دومی:این که خودت به تنهایی واسه دو یا سه دقیقه بعضی وقتا هم بیشتر میشینی اولین بار روزه سیزده به در نشستی

سومی: این که میگی (بابا) اولین کلمه ای که یاد گرفتی ماشاالله که این قدر زود حرف زدی این یکی رو خداییش به خودم رفتی آخه هر وقت حرف میام همه میگن فیروزه یه نفس بگیر نیشخنددوستای بابایی هم میگن یه لیوان آب بخور گلو تازه کن بعد..........نیشخندابلهخدارو شکر واسه داشتنت اصلا واسه همه چیزقلب

                                          این عکس دست دستی که تار شدهیول

الیسا                          اینم اولین باری که بدون کمک نشستی روزه سیزده به درتشویق                                                                             الیسا                     دوست دارم بایبای بای

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محیاآرام جانم
24 فروردین 93 13:08
اتفافا ب چهرتم میاد ک گرم کننده مجلس باشی.ایشالا همیشه سلامت باشی
مامان دخملی
24 فروردین 93 16:04
سلام عزیزم خوب کردی خانمی ما که شما رو لینک کردیم واسه این دختر ناز و با نمک هم اسپند دود کن
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون عزیزم منم لینک میکنم شما رو
سوگندجونی
24 فروردین 93 17:45
سلام گلکم دلبربانمکم عشق سوگند جونی الهی خود خودم قربونش بشم که هرروز پیشرفتای جدید یادمیگیری امروز که خاله الهه اومد اینجا عکستو به سبحان پسر خالت نشون دادم گفت الی چرااینقدر چاق شده الهی من فدای دست زدنات
مامان فیروزه
پاسخ
مرسی جیگرررررررر
سوگندجونی
24 فروردین 93 17:47