اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

نفسم نیم سالگیت مبارررررررررررررررررررررک

1392/12/17 23:24
نویسنده : مامان فیروزه
678 بازدید
اشتراک گذاری

الیسا جونی نیم سالگیت مبارررررررک...                                                                                                                 

سلام دختر نازم شش ماهتو تموم کردی و رفتی توی هفت ماهگی ...عزیزم دارم خواب میبینم یا بیدارم انگار دیروز بود که توی دلم بودی و مشغله ی من ترس از زایمان بود و سالم دنیا آوردنت...من موندم چطور یه سری آدما وجود خدا رو قبول ندارن معجزه بزرگ تر از این که خدا یه انسانی رو توی وجود یه انسان دیگه قرار میده رشد میکنه و دنیا میاد صفت مادر و فرزندی رو بهشون میده و از اون به بعد دنیای اون ز ن عوض میشه عاشق میشه دیوونه میشه کامل میشه بزرگ میشه اصلا خلاصه کنم دنیاش یه جور دیگه میشه ........خدایا کاش میتونستم دستاتو بگیرم...لمست کنم ...خدایاااااااااااااااااااااااااا شکرت عاشقتم نگران نباش با قلبم حست میکنم الیسا جونم از خدا واسه داشتن تو بابا اسی و عزیزام ممنونم...دخترم نیم سالگیتو با تمام وجود بهت تبریک میگم و برات بهترین آرزو ها رو دارم منو بابایی تا خون توی رگامون جاریه برای خوشبخت کردن و زندگی بهترت تلاش میکنیم بدون کم آوردن هیچ وقت یادت نره عمرررررررررمی گلم.

                                             الیسا                                                   هزار ساله شی عروسک نازززززززم...                                                                                                                                                الیسا                           تولدت مبارررک گل پونه /تویی عزیز من یکی یدونه/همه ترانه ها پیشکشه چشمات/دلم میخواد فقط از تو بخونه....                                                                          الیسا                                                                                        اینم نفسه شش ماهه ی من...                                                                                                                                          الیسا                   در اصل این لباسو برات درست کرده بودم که تنت کنم اما از بس میخوردیش و باهاش بازی میکردی درش آوردم           الیسا               کیک شش ماهگیه گوله ی عشق                                                                                                                                الیسا        اینم ژلت البته خطم اینقدرا هم بد نی اما با خامه نوشتن سخته مامینیشخند                                                                       الیسا                 اینم کیک مرغ که عالی شده بودخوشمزهخوشمزهخوشمزه                                                                                                                     الیسا                   قربون دخمرم برم چقده ناز داره                                                                                                                                     الیسا          الیسا          الیسا           ببین با روشن شدن شمع چطوری شد قیافت                                                                                                                     الیسا           الیسا           الیسا          الیسا                  اینجام حسابی ژله بازی کردیقهقهه                                                                                                                        الیسا                 اینم حاصل کار                                                                                                                                                       الیسا           الیسا  الیسا                        الیساالیسا

الیسا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نیلوفر
18 اسفند 92 8:25
پرنسس ام نیم سالگیت مبارک اامیدوارم همیشه لبات خندون باشه خوشگل خانووومی
مامان فیروزه
پاسخ
خیلی ممنون خاله جونی
مامان محیا(ارام جانم)
20 اسفند 92 15:20
وای دیر رسیدم.مبارک باشه
مامان فیروزه
پاسخ
اومدی خاله ؟؟؟ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست دوست دارم خاله جون
سوگندجونی
22 اسفند 92 16:12
الیساجون تولدت مبارک انشاالله 1000000000000000ساله شی الیساجون دوست دارت سوگند
مامان فیروزه
پاسخ
بالاخره موفق شدی دختر خاله ی باهوشم مرررررررررسی
سوگندجونی
22 اسفند 92 16:59
مامان سمانه
9 تیر 93 18:34
مبارکه ایشالا جشن ازدواجش