اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

یه کوشمولو عکس

1392/12/26 3:12
نویسنده : مامان فیروزه
922 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزک من این روزا دیگه همه جایی سر همه شلوغه منم همین طور خیلی خسته ام نباتم فقط چند تا عکس میذارم شرمندددددددددددددددددددده

عاشقتم بلااااااااا........

نیشخندقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

الیسا          الیسا        الیسا        الیسا        الیسا        عزیزم واکسن ۶ماهگیتو هم هنو نزدیکلافهباید زودتر ببرمت فعلا بایبای بای

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان بهار،مهرنگار
27 اسفند 92 16:00
خداااا کاش پیشم بودی.خیلی نفسی هزار ماشالله
مامان رها
28 اسفند 92 1:00
سلاااااام ناناااازی تو چقده جوجویی بیا بوست کنم اووووووووووومممممممممممماچچچچچچ
مامان فیروزه
پاسخ
واااااااای چه ماچ آبداری مرسی خاله جونم
مامان رها
28 اسفند 92 1:01
اینم وبلاگ دخملی منه بیا به ماسربزن خاله جوووون Rahaagoli.niniweblog.com
مامان فیروزه
پاسخ
حتما عزیزم
مامان محیا(ارام جانم)
29 اسفند 92 9:19
ای جون دلم چ عکسای نازی
سوگندجونی
29 اسفند 92 20:14
سلام من اومدم شمال پیشاپیش سال نومبارکمهدی دایی اسماعیل جواب بده لطفا
مامان فیروزه
پاسخ
سلام مهدی جونم سال نو مبارک خوش اومدی سال جدید توی شمال بی تو صفایی نداره عزیزم
سوگندجونی
6 فروردین 93 15:12
عسلک خانم سلام جیگرشمایعنی دلتون تنگ نمیشه راستی خیلی جیگری میدونستی خیلی خوشگل شدی لپ لپی من الهم صل علی محمد و علی محمد میمیرم برات
مامان فیروزه
پاسخ
خوشگلی از خودته جیگر
سوگندجونی
10 فروردین 93 17:26
عقشم سلام واقعا من بدشانسم که لباس پوشیدم گفتی نمیریم بد ترین ضد حال بود منم لباسامو در اوردم واقعا ناراحت شدممنوبگو چه قدر خوشحال بودم بعدشم نشستم وگریه کردم
مامان فیروزه
پاسخ
الاهی ی ی یهواااا خوب شد حتما میریم
مامان سباستین
14 فروردین 93 23:25
چه جوجه ای شدی جییییگری تورو خدا خوابیدنو نگاه!!!! عزییییییزم
مامان فیروزه
پاسخ
مررررررررسی خاله جون سباس تپلی رو ببوس
مامان سمانه
9 تیر 93 18:32
میگم فیروزه جون من این دخترتو میخورمشااااااااااااااااااااااااا چقدر خانومو خوشگله هزار ماشالا بزرگ شه زودتر بیام برا پسرم بگیرمش ایشالا
مامان سمانه
9 تیر 93 18:32
لمز به ما نمیدی مامی قلمبه رو ببینیمش؟
مامان فیروزه
پاسخ
حتماااااا میدم