اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

جوجه ی من...

1394/10/16 16:26
نویسنده : مامان فیروزه
944 بازدید
اشتراک گذاری

ماجرای صبحونه خوردن یکی یدونم🐣🐣🐣

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

خدا رو شکر دقیقا از همین روز دیگه زرده ی آب پزو میخوری البته تا قبلش نیمروشو میخوردی😋😋😋😋😋

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

sode
19 دی 94 11:06
عزیزززززززززززز دلم بخور نوش جونت عشقم
مامان فیروزه
پاسخ
قربونت برم سوده جونه مهربون بوس💗💗💗💗😍😍😍😍😍😘😘😘😘
مامان مریم
20 دی 94 13:22
سلاااااااااااااااام مامان الیسا من همیشه عکس هاتون رو نگاه میکنم دخترت خیلی عسل و ماهه لینک هم شدید به ما هم سر بزنید...دوستت دارم الیسا خانم گل
مامان فیروزه
پاسخ
سلام دوست مهربونم ممنونم از لطفت .به روی چشم💗💗💗💗💗💗💗
عمه خانوم
21 دی 94 10:11
سلام دوست خوبم. هزار ماشالله دخترتون نااااااااااااااااااااااااااااااااازه. بوس به الیسا پری کوچولو
مامان فیروزه
پاسخ
ممنونم دوست گلم نظر لطفته💗💗💗💗💗😍😍😍😍😍
عمه خانوم
21 دی 94 10:11
مامان فیروزه
پاسخ
💗💗💗💗😘😘😘😘😘😘
ツ دختــر بابا ツ
27 دی 94 11:33
سلام خاله جون ماشالله دخترتون خیلی خوشگله لینکتون کردم منو هم لینک کنید و بهم سربزنید
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون دوست عزیزم به روی چشم💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
همیلا
2 بهمن 94 9:06
خدا حفظت کنه الیسا خانوم
مامان فیروزه
پاسخ
سلامت باشی عزیزم💗💗💗