اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

سه پاپانوئل

1394/10/14 19:47
نویسنده : مامان فیروزه
1,237 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکسامون با رنگو بوی کریسمس😀😀😀

سال2016میلادی مبارک همتون باشه🎄🎄🎄🎊🎊🎊

الیسا

اینم عکسای خانواده طوری😀

الیسا

خوشگلک ما

🎅🎅🎅🎅🎅🎅

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

این دو تا عکس هم قبل رفتن ازتون انداختم

دلم ضعف میکنه وقتی نگاتون میکنم عشقای من

الیسا

الیسا

💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ــــــــــــmiis deliiـــــــــــ
16 دی 94 12:12
سلام مامانه نینی خیلییییییی نینیه نازی دارین منم قراره به زودی خاله نینی فوگولی شم. برای همین یه وبلاگ درس کردم که خاطرات نینیو تا وقتی که زمینی بشه ثبت کنم ممنون میشم شما هم به جمع دوستان منو و نینی بپیوندید. خاله جون منتظرتون هستیمااااااااا اگرم با تبادل لینک موافق بودید بهم خبر بدین. ـــــــــــخاله دلارامــــــــــــــ
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم با کمال میل😄😄😄😄😄😄😄😄😄
سارا
19 دی 94 17:26
سلام خیلی نی نی نازی دارین از طرفمن حسابی ببوسینش//// راستی یه سوال ازتون دارم شما مسیحی هستین؟؟ خیلی ذهنمو مشغول کرده//
مامان فیروزه
پاسخ
سلام دوست گلم .مرسی از محبتت.خیر من مسیحی نیستم .💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
دایی ساغر کوچولو
26 دی 94 18:30
مامان فیروزه
پاسخ
😘😘😘😘😘😘💞💞💞💞💞
سیما
11 بهمن 94 13:48
فدات بشم من چه قدر تو ماهی/