اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

آتلیه دو سالگی پرنسس الیسا

1394/7/1 17:39
نویسنده : مامان فیروزه
1,708 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک ملوسم بازم با تاخیر و تنبلی دیر اومدم وبتو آپ کنم

اینم از عکسای فوق العاده ی دوسالگیت

فکر کنم حالا حالا ها باید هر روز تماشا کنم تا بلکه یه روز عادی شه واسم.😁😁😁

گنجشک کوچولوی دوساله به همراه دُرسا جونش

الیسا

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

الیسا

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

الیسا

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

الیسا

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

ای شکمووووو:

الیسا

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

دخملی مشغول فوت کردن شمع دو سالگیش:

الیسا

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

این عکس که زومش راحت قند توی دلم آب میکنه

الیسا

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

عاشقتم دخمل یکی یدونم ،تموم دنیامی،از خدا برات بهترین ها رو میخوام...

دوست دارم 💗💗💗

الیسا 

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

فائزه محمد پور
1 مهر 94 20:41
مامان فیروزه
پاسخ
😍😍😍😍
فاطمه
1 مهر 94 22:17
سلام من روز تولد الیسا خانومو بهش تبریک میگم .
مامان فیروزه
پاسخ
ممنونم دوست گلم😘😘😘😘
سوده
4 مهر 94 11:09
وای جونممممم الیسای خوردنی عزیزم دلم خیلی نازشدی 1000تابوسسسس
مامان فیروزه
پاسخ
مرسی سوده جون فدات💗💗💗💗💗💗
Sorsorejoon
4 مهر 94 16:39
یعنی ع ع ع ع ع ش ش ششق ق ق ق ق ق ق ی ی یی تووووو جووووجههه کوچووولوووو ممن که عااااشقتممممم ویییی
مامان فیروزه
پاسخ
ما هم خیلی خیلی عاشقتیم عزیزم💝💝💝💝💝
یاسمن( مامی فرشته ها )
7 مهر 94 13:29
چه عکس های خوشملی . حتما این دامن خوشکل الیسا جون کار دست خودتون هست . خیلی خیل زیبا بود بخصوص همون عکس قند تودل اب شو. خیلی زیباا بود.
مامان فیروزه
پاسخ
بله عزیزم همش کاره خودمه نظر لطفته مرسی 💗💗💗💗💗😘😘😘😘😘
عمه فروغ
8 مهر 94 11:48
ای جووووووووووونم 1000 ماشاا.. به الیسای ماهم با این عکس های خوشگلشعکس هات عالی شده عروسکان شاا.. عکس های آتلیه عروسیت
مامان فیروزه
پاسخ
یه دنیا مرسی فروغ مهربون بوووووووس💗💗💗💗💗💗💗😘😘😘😘😘
مامان باران
9 مهر 94 18:15
سلام پرنسس وووو چه عکسای ناز و دوست داشتنی ای شد http://www.meslebaran.ir/
مامان فیروزه
پاسخ
فدات ممنونم از لطفت💗💗💗💗
مامان باران
9 مهر 94 18:16
دوست مجازی ام من و دخملک خوشحال میشیم به وب ما هم تشریف بیاورید
مامان فیروزه
پاسخ
چشم عزیزم باعث افتخاره😍😍😍😍
مامان بهار
11 مهر 94 20:00
چقدر عکساش نااازن.ماشالله منم کلی وقته می خوام برم اتلیه با دخملی ولی تنبلم.از شما مامانی اکتیو باید یاد بگیرم.
مامان فیروزه
پاسخ
نظر لطفته عزیزم فدات😘😘😘😘
رز مامان مهرسا
12 مهر 94 9:42
سلام مامان فيروزه جون ميتونم بپرسم الگوي درسا رو از كجا اوردين؟ ماشالله به اليساي نازم كه مثل فرشته ها شده
مامان فیروزه
پاسخ
سلام دوست گلم عزیزم دیمی برش کردم الگویی نداره همین طوری دیمی برش بزنید زیاد سخت نیست اجزاش سادست توی عکس پیداست💗💗💗💗💗💗
مامانی و بابایی
23 مهر 94 16:50
سلام عکساش فوق العاده است خیلی عالیه ..... خدا دخترت رو حفظ کنه ....
مامان فیروزه
پاسخ
قربونت برم لطف داری😍😍😍💗💗💗💗
بهاره مامان الینا
27 آبان 94 10:39
ای جانم عکس های تولد الیسا جون محشره خدا براتون ببخشه این دختر جیگر و ناز رو
مامان فیروزه
پاسخ
قربونت برم عزیززززززم💝💝💝💝💝💝💝💝