اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

احوالات این چند روز غیبتمون به روایت تصویر

1394/3/17 4:15
نویسنده : مامان فیروزه
654 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس کوچولوی من

تبلتم خاموش کرده بود برده بودم برای تعمیر .خدارو شکر با فلش کردن روشن شد بدون حذف شدن برنامه اینم دلیل غیبتمون .

بریم سراغ عکسای گوگولیه خودم

عروسکم توی پارک فدک

الیسا

این شبا همش با ساغر کوچولو هستیم جنگل عباس آباد هواش عالیه مشغول تماشای بازی تخته نرد بابایی و عمو سجادی از جات تکون نخوردیچشمک

الیسا

اینم یه شب دیگه نینی تو میخوابوندی روی پات کامل روشو میپوشوندی میگفتی سردشنیشخند

الیسا

هر ژستی خاله فاطمه یادت میداد تو تکرار میکردیخنده

الیسا

الیسا

الیسا

اینم عکسات موقعی که در طول روز خودکفا میخوابی کوچولوی منخواب

الیسا

الیسا

اینم هدیه هم از طرف بابا برای دخمری که بلده بره دستشوییتشویق

این  سرسره رو  یه ماه پیش  که با خاله مینا بازار بودیم قیمت کردیم همون روز داشتم برای بابایی توضیح میدادم کجا قصد خرید دارم  بابا جونی هم یادش مونده بود یه هفته پیش برات خرید  سورپرایزمون کرد دیگه کاملا سلیقه ی من دستش اومده.تو هم عاشقی .همون لحظه ی اول از ذوق سریع رفتی روش سر خوردی احتیاج به توضیح من نبود .خخخخ

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

دخملی عشقه لواشکخوشمزه

الیسا

داری اعتراض میکنی عروسکتو بذارم روی ماشینت

الیسا

اینم مربوط به امشبه

عمو سجاد برای ساغر یه حرکت به سبک قدیم زده براش یه گهواره آویز کرده توی خونه تابش میدن کلی کیف مینه 

شما هم بی نصیب نبودی.کلا عاشق تابی حتما این ماه برات یه خوشگلشو میخرم پرنسسم

دخملی داره عشق میکنه

الیسا

زودی میام با عکسای نازتقلب

 

 

 


پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

سوگند عشق مامان وبابا
17 خرداد 94 8:05
الهی من قربونت بشم
مامان فیروزه
پاسخ
خدا نکنه طلاااااا
سارا
17 خرداد 94 11:42
سلام به الیسا جونی و مامان خوبش، چند روزی هی میومدم و سر می زدم نبودین، دیگه داشتم نگرانتون می شدم...خداروشکر از عکسا معلومه که شاد و خوشحالین.... از عکسای قشنگتون لذت بردم...بوس
مامان فیروزه
پاسخ
سلام سارا جون ببخشید که نگرانتون کردم تبلتم خراب شده بود .خیلی ممنونم ازت امیدوارم شما و خانوادت هم همیشه شاد باشین بوووووس
عمه فروغ
17 خرداد 94 12:31
ای جووووووووووووووونم عزیزززززززززززم یعنی من عاشق اون طرز خوابیدنتم سرسره مبارک الیسای گلم ان اشاا.. به شادی ازش استفاده کنی
مامان فیروزه
پاسخ
مرسی فروغ جووووووووووونی سلامت باشی ببوس پرنسس آرشیدا رو.
مهسا
17 خرداد 94 22:47
ای جانم .. چه پست خوبی.. چه حس خوبیه, دیدن ذوق کردن های دخملی
مامان فیروزه
پاسخ
قربون تو دوست خوش قلب
زهرا
19 خرداد 94 1:04
الهی قربونت برم من جوجوهمه عکسات قشنگ بود عزیزمممممممممممممممم چه با دقت هم رفته تو نخ بازی تخته نردجانم به اون لواشک خوردنت[بغل} نوش جونت عزیز دلمممممممممممممممم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام زهرا جونی لطف داری عزیزم دوست داریم
سما مامان فرشته ها
27 خرداد 94 15:50
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان فیروزه
پاسخ
حتما عزیزم
مامان نفیسه
12 دی 94 9:23
سلام گلم با افتخار لینک شدین! که بیشتر بتونم بهتون سر بزنم
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون از لطفت دوست گلم💗💗💗