اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

خوشگل خانوم...

1394/3/7 1:24
نویسنده : مامان فیروزه
1,165 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل خانومم حاضر شده بره پارک

یعنی دیوونه ی موهاتم عروسکم

الیسا

الیسا

این اثر هنری رو سوگند خلق کرده تو رفتی پشت شیشه صورتتو چسبوندی بهش عکس انداخته ازت خخخخخخخخخخ

الیسا

من این روزا مشغول درست کردن گل سر و کیف برای  دنیای کوچولوهام و شمام همش میای سراغشون همه رو با هم تست میکنینیشخند

الیسا

الیسا

این لباسو برای ساغر جونی بچه ی دخمل داییم دوختم  امشبم بهش دادیم دقیقا اندازش بود  دیگه باورم شد یه خیاط دیمی کاره تمام عیارمخجالت

الیسا

زودی میام با عکسای دیگه فعلا بای...

 


پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

سوگند عشق مامان و بابا
7 خرداد 94 8:45
عاشقتم یعنی وروجک خانوم ما کلا خانوادگی هنر مندیم
مامان فیروزه
پاسخ
البته که هنر مندیممممم خخخخخخخخ
سارا
7 خرداد 94 12:10
سلام مامان فیروزه... ماشاالله به دختر زرنگ و باهوشت، قبل 2 سالگی از پوشک گرفته شدن یه قهرمانی بزرگه چ گل سر های قشنگی درست کردی... تو خونه درست می کنی و میفروشی؟ ببخشید اینقده رک پرسیدم، آخه منم دنبال ی کارم که بتونم تو خونه انجامش بدم، البته اینو بگم که من تو بهشهر زندگی نمی کنم، رقیبت نمی شیم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم آره توی خونه درست میکنم .من عاشق کارم اما به خاطر الیسا نمیتونم بیرون از خونه کار کنم واسه همین سعی میکنم از کارایی که ازم بر میاد واسه یه درآمد کوچولو استفاده کنم.خوبه زن یه کوچولو هم که شده توی درآمد زایی سهیم باشه .فقط یه کم حوصله میخواد اگه خدا بخواد میخوام یه وبلاگ واسه کارای هنریم درست کنم که درست شد آدرسشو توی وبلاگ دخملم میذارم میتونید از اونجا راحت یاد بگیرید
مريم
7 خرداد 94 15:36
سلام خوبين فيروزه جوني ماشالله عزيزم موهاش خيلي خوبه به موهاش چيزي نميزني يا ارثي مال ماهم پرپشته ميخوام بدونم روي ني ني اينده دور امتحان كنم راستي واقعا سوگند عكس جالبي انداخته قربون دوس خياطم و دختر نازش بشم بوسسسسسسسسسسسس[
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیز دلم نه چیزی نمیزنم موهای خودمم پر پشته انشاا... زودی یه نی نی خوشمل بیاری واسمون بوووووووووس برای عزیز دلم .فدات
عمه فروغ
7 خرداد 94 15:39
ای جووووووووووووووونم به مامان فیروزه هنرمنداحسنت داره ان شاا.. که در کارت روز به روز موفق تر باشی عزیزم الیسای ماهم رو هم ببوس
مامان فیروزه
پاسخ
فدای دوست گلم بشم قربونت بهم لطف داری فروغ جون
زهرا
7 خرداد 94 15:40
دوستت دارم جوجه کوشولوفیروزه جونم منم دوس دارم یاد بگیرم طرز ساخت اون گل سر ها رو از بس خوشملنانصافا هنرمندی
مامان فیروزه
پاسخ
عزیزم همون طور که به بقیه ی دوستانم گفتم قراره یه وبلاگ درست کنم و اونجا طرز درست کردنشون رو آموزش میدمبووووووووس
سارا
7 خرداد 94 17:56
تلاشتو تحسین می کنم با وجود الیسا جون و تلاشایی که واسه شاد بودن و زندگی راحتش داری این همه تلاش و فعالیت ماشاالله داره امیدوارم منم بتونم ی روز مامان خوبی واسه بچه هام باشم...وایییییییییی دلم واسشون آب شد منم ی کوچولو هنر دارم کارای مختلف بلدم انجام بدم میشه راهنماییم کنی که چطور بفروشمشون یا چطور با مغازه دارها حرف بزنم تا قبول کنن کارمو بخرن؟ممنونم
مامان فیروزه
پاسخ
لطف داری عزیزم منم هنوز برای فروش اقدامی نکردم قراره یه مقداریشو بذارم توی مغازه ی پسر خالم که لباس بچگانه داره. اما هدفم اینه که یه وبلاگ بسازم واسه فروش کارام.و این که توی تلگرام و وایبر یه گروه درست کنم که آشنایان رو اد کنم و همین طور اونا آشنایانشون رو به گروه اضافه کنن تا گسترده شه .شک نکن این بهترین راهه آخه میدونی که این روزا بازار ینترنت داغهههههه منم کلی از همین گروه ها و وبلاگ ها تا حالا خرید کردم .بازم وقتی به مرحله ی فروش رسوندمشون بیشتر در جریان میذارمت دوست داشتی شمارتو توی نظر خصوصی برام بذار عزیزم .آدم وقتی زحمت بکشه نتیجه خوب میشه .من تا حالا از این کارای دستیم پول خوبی در آوردم مثلا قبل عید با کارای ویترای برای هفت سین و تخم مرغ های رنگی حالا سر فرصت عکساشو میذارم ببینید و اما بگم در مورد اون حرفت که گفتی مامان خوبی برای بچه هات بشی:عزیزم هر کسی توی هر شرایطی هم که باشه برای بچه ش تا جایی که توی توانش باشه بهترین مادری رو میکنه .پس تو هم قطعا برای بچه هات بهترین مادری بوووس
رویا
8 خرداد 94 17:36
وای الیسا بلا
مامان فیروزه
پاسخ
قربونت عزیزم
سارا
9 خرداد 94 10:30
ی دنیا ممنونم از جوابت...امیدوارم کردی عزیزم...:-) این وبلاگ خوبیه که امیدوارم به دردت بخوره http://www.kookonamad.blogfa.com/ و این... http://www.nowaroos.com/Forum-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C--77 بوس به جفتتون، الیسا جونم و مامان گلش... :_*
مامان فیروزه
پاسخ
خیلی ممنونم ازت دوست گلم مرسی از راهنماییت عزیزم بوووووووووس
سوده
9 خرداد 94 16:45
سلام عزیزم اولا بگم خودت خیلی نازی ودخملت ماشالااااااا وب جالبی داری عزیزممممممممممممم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم نظر لطف شماست ممنونم ازت
مهسا مامی رها
10 خرداد 94 17:55
سلام به مامان فیروزه ی هنرمند و دخمل نازش باورم نمیشه تو این سن الیسا هم از پوشک جدا شده هم می می..آفرین به این دختر زرنگ و باهوش من که الان چند وقته تو فکر از می می گرفتنم...ولی جراتش رو ندارم.. راستی خوشحال میشم به وب رهای منم سر بزنید..
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از لطفت حتما میام دیدنتون بوووووووووووس
مهسا مامی رها
10 خرداد 94 17:57
راستی یه سوال...چه جوری قالب وبلاگ الیسا جون رو با عکس هاش درست کردین؟ منظورم بالای وبلاگه و قسمت نظرات و ...اگه واستون ممکنه تو وبلگ رها واسم توضیح بدین...ممنون میشم
مامان فیروزه
پاسخ
سلام دوست عزیز به سایت لیلی تم سفارش دادم برام ساختن و هزینشو پرداخت کردم عزیزم
مریم مامان آیدا
11 خرداد 94 14:31
سلام فیروزه عزیزم اول از همه یه ماچچچچچ گنده به دختره نازم با اون موهای خوشگلش دوم یه ماچ گنده دیگه برا خودت و همه زحماتت برا این دسته گله نازت و غیر از رسیدگی و کارای اون انجام کارای هنری آفرییین به تو که از لحظه لحظه زندگیت استفاده میکنی و ازش لذت میبری و قدرشو میدونی. حیف که ما مامانای کارمند بخاطره خستگی های مفرط خیلی نمتونیم اینجوری لذت ببریم از دقایقمون هنراتم بسیاررر زیباست
مامان فیروزه
پاسخ
سلام دوست عزیز سپاس از این همه لطفت عزیزم تو که بیرون از خونه کار میکنی زحمت کش تر از همه ای قربونت برم که میای بهمون سر میزنی بوووووووس