اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

آخ جون هوا خوب شده:-) ...

1394/1/31 19:18
نویسنده : مامان فیروزه
862 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیگه هوا خوب شده و میتونیم بدون نگرانی از سرما بریم بیرون 

اینجام با کیمیا رفتیم پارک ملت کلی بازی کردی نمیذاشتی ازت عکس بندازم شیطون

الیسا

الیسا

الیسا

اینم عکس دیروزه کهدبا النا جون و محیا جون رفتیم پارک که از بس  توی حرکت بودین همین یه عکس تارو دارم ازتون

الیسا

 اینم محیا طلا بغل من...الکی مثلا من دو تا بچه دارم.خخخخخخخ

الیسا

فعلا بای عروسکم...

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سوگند عشق مامان و بابا
1 اردیبهشت 94 12:40
دربهار آزادی جای سوگند جون خالی خیلیی بی معرفتی
مامان فیروزه
پاسخ
قربونت برم حتما میام دنبالت یه روز با هم میریم
عمه فروغ
1 اردیبهشت 94 14:55
عروسک رو ببین چه کیفی میکنه ان شاا.. که با بهتر شدن هوا روزهای شادتر برای الیسا باشه
مامان فیروزه
پاسخ
قربون تووووو مهربوووووون
❤♥ عــاشــقـانـه هـای مــن ♥❤
2 اردیبهشت 94 1:39
سلام ، چه وب خوشمب و جالبی دارین و امشب فقط وقت گذاشته بودم و داشتم همه عکسای وبتون و مطالبش رو میخوندم برام خیلی جالب و قشنگ بود واقعا وبتون حرف نداره ، چه نی نی کوشولی نازی دارین خیلی جذاب و خوشمل و نازه دلم میخواس این نی نی من باشه دیگه لپی واسش نمیذاشتم از بس گازش میگرفتم خدا واستون نگهش داره و خداوند سایه پدر مادر رو همیشه بالاسرش نگه داره ، واقعا خیلی نی نی نازی دارین هر روز میام وبتون مطالب جدیدتون رو میخونم و میبینم ای نی نی کوشولتون دل منو برده خیلییییییییی ناااااازه
مریم
2 اردیبهشت 94 9:42
سلام وب خوبیه ازاطراف شهرشمما مامان نازی
مامان فیروزه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدی
سیدحسن حسینی
4 اردیبهشت 94 15:57
سلام فیروزه ، ممنونم وظیفه هس و گاهی در هفته میومدم وبت و همیشه میام و خواهم اومد عاشق وبلاگ های اینجوریم که از زندگیشون مینویسن و عکس نی نی هاشون توشه ، اشکالی نداره منظورم بابت پاسخ نظرم هس همین که نظرم رو تایید کردین و اومدین وبم دنیا برام ارزش داره و منم تشکر میکنم و سپاس ، خوشحال میشم بازم بیاین وبم ، منم همیشه میام و خواهم اومد ؛ این نی نی تون خیلی نازه بخدا با اجازت فیروزه عکسش رو هم ذخیره کردم داشته باشم اشکالی که نداره ؟ فعلا خدانگهدارت ، یاعلی ...
مامان فیروزه
پاسخ
سلام نه اصلا اشکالی نداره شرمنده من فکر کردم مخاطبم یه خانومه .آخه نظرو قبل خوندن وبت گذاشتم برات بازم ممنونم خوشحالم که همه وبمو دوست دارن بهم لذت زودتر نوشتن میده خیللللللللللللللللی منونم منم حتما به وبت سر میزنم.