اليسای نازماليسای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامان فیروزهمامان فیروزه، تا این لحظه: 31 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
بابا اسیبابا اسی، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

الیســا پری کوچولوی مامانی

این روزا خوابیدنت جالب شده:-)

1394/1/31 19:04
نویسنده : مامان فیروزه
784 بازدید
اشتراک گذاری

نانازم از وقتی که دیگه شیر خودمو بهت نمیدم خوابیدنت خیلی جالب شده.

خوب قبلا زمانی که در حال شیر خوردن بودی آروم میشدی و میخوابیدی اما این روزا اونقد خودتو مشغول بازی میکنی تا خودت شارژت تموم میشه بدون این که متوجه شم میخوابی

اینم چندتا صحنه از خوابیدنت موقع غذا خوردن و بازی کردن که من وقتی اومدم سراغت با این صحنه ها مواجه شدم خخخخخخخ

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

اونقدر از خواب بیهوش میشی که وقتی بلندت میکنم تا بذارمت توی اتاق بیدار نمیشی.دوست دارم دخملی.

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مهسا
31 فروردین 94 20:54
خدا حفظش کنه دخمل نانازی دارید .خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
مامان فیروزه
پاسخ
ممنونم عزیزم با کمال میل
عمه فروغ
1 اردیبهشت 94 14:54
ای جوووووووووووووونم خوابیدنش رو ببین از طرف من این کوچولو رو حسابی بچلونش
مامان فیروزه
پاسخ
ممنون حتما.شمام اون دخملی رو ببوسش